علیرضا گوهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها که به میزبانی سالن سنگنوردی فرهاد همدان برگزار شد، سارینا قیاثوند، نیکی زراعتی و رها رنجبر گل در رده سنی نونهالان A دختر به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
وی اضافه کرد: در رده نونهالان B دختران زهرا قربانی قهرمان شد، پونه قلیپور عنوان دوم را به دست آورد و آگرین امینی در سکوی سوم قرار گرفت.
گوهری افزود: در رده نونهالان C دختران نیز ترنج سبزواری قهرمان شد، باران تیموری در جایگاه دوم قرار گرفت و آنیسا قیاسی نیز سوم شد.
وی اظهار داشت: همچنین در رده سنی نوجوانان C دختران صبا شمخانی، نیره حدادهمدانی و هلیا برخوردار به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی نوجوانان D دختران نیز دلارا عریانی نژاد عنوان قهرمانی را به دست آورد، نیایش حاجیان دوم شد و مائده وحدتی شایسته نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.
رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان یادآور شد: در رده نوجوانان C پسران نیز یاشار صفادوست قهرمان شد، امیر مهدی چراغی روشن دوم و آرسام فخاری در سکوی سوم ایستاد.
گوهری افزود: در رده سنی نوجوانان A پسران مهرداد خزایی سکوی قهرمانی را به دست آورد، سیاوش قارنی دوم شد و فریار ورمزیار نیز در جایگاه سوم ایستاد.
تمامی قهرمانان این دوره از مسابقات از شهر همدان بودند.
به نفرات برتر این رقابت ها لوح و مدال قهرمانی اعطا شد.
همدان دارای بیش از یکصد سنگنورد فعال در رده های سنی مختلف است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.