عباس چشمه قصابانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این پیکارها 70 سنگنورد به میزبانی مجموعه سنگنوردی فرهاد همدان با یکدیگر رقابت کردند.
وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات و در رده سنی نونهالان A دختران، سارینا قیاسوند قهرمان شد، غزل مظفری عنوان دوم را کسب کرد و نازنین راستگو سوم شد.
وی بیان کرد: در رده سنی نونهالان B دختران، ثنا مجد عنوان قهرمانی را کسب کرد، نیایش سلیمی در جایگاه دوم ایستاد و ثنا اوقانی نیز سوم شد.
چشمه قصابانی خاطرنشان کرد: در رده سنی نونهالان A پسران، بهراد برزین، مهراد خزایی و فریار ورمزیار به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی افزود: همچنین در رده سنی نوجوانان D دختران، راهین الماسی قهرمان شد، آیلین حجتی و سارا نظری به ترتیب دوم و سوم شدند.
نائب رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان یادآور شد: در رده سنی نوجوانان D پسران ، نیز امیرعلی چراغی قهرمان شد، امیرعلی علیخانی مقام دوم را کسب کرد و آریا آقاخانی نیز سوم شد.
وی اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان C دختران، صبا شمخانی عنوان قهرمانی را به دست آورد، آوا کیانی نور دوم شد و ستایش جمشیدی در جایگاه سوم قرار گرفت.
وی بیان کرد: در رده سنی نوجوانان C پسران، یاشار صفا دوست، آرسام فخاری و اشکان یوسفی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
قهرمانان این دوره از رقابت ها به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.
همدان دارای بیش از 500 سنگنورد در رده های سنی مختلف است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.