به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «شا احمد ساکی» بیان کرد: یکی از شهروندان برای خرید کتاب و جزوه کنکوری از درگاه اینترنتی، شماره کارت، رمز دوم و دیگر اطلاعات کارت بانکی خود را وارد می کند.
وی اضافه کرد: پس از 24ساعت از این خرید اینترنتی بیش از 500 میلیون ریال از حساب این شخص برداشت شد که مالباخته موضوع را به پلیس فتا اطلاع رسانی کرد.
این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس مشخص شد که کاربر یا کاربران ناشناس اینترنتی در پوشش فروشنده جزوه و کتاب کنکور در یک کانال تلگرامی، آدرس درگاه جعلی پرداخت بانکی را به اعضای کانال معرفی کرده و پس از ورود کاربر به این درگاه با دریافت اطلاعات حساب بانکی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب کاربران می کنند.
سرهنگ ساکی گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده و بر مبنای اقدامات فنی، تخصصی و ویژه پلیس فتا در نهایت باند فیشینگ مورد نظر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم اصلی در یکی از شهرهای بزرگ کشور دستگیر و به شهرستان نهاوند منتقل شد.
وی بیان کرد: متهم در بازجویی های فنی و مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد و گفت که با سوء استفاده از سهل انگاری کاربران اقدام به برداشت غیر قانونی از حساب آن ها کرده است.
این مقام انتظامی افزود: هم اینک مبلغ برداشت شده از حساب شهروند نهاوندی دوباره به حساب وی برگشته است و مراتب پیگیری برای شناسایی دیگر افراد مالباخته احتمالی در سایر نقاط کشور ادامه دارد.
سرهنگ ساکی گفت: یکی دیگر از همدستان متهم شناسایی و اقدامات قانونی برای پیگیری پرونده و دستگیری و شناسایی دیگر افراد مرتبط با این باند در دستور کار پلیس فتا و دستگاه قضائی قرار دارد.

**کشف بیش از 4 هزار قطعه مرغ قاچاق در فامنین
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با اجرای ایست و بازرسی مقطعی در چهار مرحله موفق به کشف چهار هزار و 176 قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز شدند.
سرهنگ علی حسن حیدری با بیان اینکه کارشناسان ارزش مرغ های کشف شده را بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال ارزیابی کرده اند، افزود: چهار متهم در این خصوص دستگیر و چهار دستگاه کامیون نیز توقیف شد.

**کشف 2 هزار قطعه مرغ قاچاق در بهار
فرمانده انتظامی بهار گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف 2 هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی شدند.
سرهنگ بزرگعلی نوری با اشاره به این که کارشناسان ارزش مرغ های کشف شده را حدود یک میلیارد ریال ارزیابی کرده اند، افزود: 2 متهم در این خصوص دستگیر و 2 دستگاه کامیون نیز توقیف شد.

**کشف 53 رأس دام قاچاق در بهار
فرمانده انتظامی بهار گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با پایش محورهای مواصلاتی موفق به کشف 53 رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.
سرهنگ بزرگعلی نوری با اشاره به این که کارشناسان ارزش احشام کشف شده را حدود یک میلیار و 600 میلیون ریال ارزیابی کرده اند، افزود: یک متهم در این خصوص تحویل مرجع قضائی شده است.
7526/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.