به گزارش ایرنا، اکبر رنجبرزاده روز پنجشنبه در جشن نکوداشت روز معلم در شهرستان اسدآباد اظهار داشت: طرح رتبه بندی معلمان نیازمند 100 تا 150 هزار میلیارد ریال است که امسال 20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای این منظور در نظر گرفته شد.
وی اضافه کرد: سالهای قبل نیز برای این طرح مبالغی اختصاص یافت اما امیدواریم امسال بتوانیم این طرح را به طور کامل اجرا کنیم.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نجات و پیشرفت کشور را منوط به ارتقا جایگاه معلمان دانست و گفت: بی توجی به این قشر فرهیخته بی اهمیت دانستن توسعه کشور است.
رنجبرزاده افزود: تزریق منابع اعتباری به وزارت آموزش پرورش سرمایه گذاری ماندگار و سودآور است و هرگز در این باره نباید کوتاهی کرد.
وی با اشاره به خسارتهای جبران ناپذیر آسیبهای اجتماعی به کشورتاکید کرد: اگر معلمان با علم و دانش به روز و فارغ از دغدغه معیشت به تعلیم و تربیت بپردازد، معضلات جامعه نیز کاهش می یابد.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی برقراری عدالت را از مولفه های ماندگاری حکومتها ذکر کرد و افزود: برقراری عدالت در بین طبقات مختلف کشور امری ضروری است و قشر معلمان یکی از این طبقه هاست.
به گفته وزیرآموزش و پرورش پیش نویس طرح رتبه بندی معلمان سال گذشته تهیه شده و به زودی لایحه آن به صحن مجلس شورای اسلامی برای تصویب ارسال می شود.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.