به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه عترت گناوه افزود: در این ارتباط با وزیر نفت مذاکرات اولیه انجام شده و طبق تفاهم نامه از استادان مهم کشوری دراین کلاس ها بهره گرفته خواهد شد تا شاهد قبولی بیشتر دانش آموزان در کنکور سال آینده باشیم.
وی اظهارداشت: شهرستان های گناوه و دیلم با مدیران فعال و دلسوز فرهنگی قابلیت فراوانی در زمینه علم و دانش اندوزی دارند که امیدواریم با فراهم شدن زمینه های لازم گام های موثری در این راستا برداشته شود.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با محکوم کردن جنایت وحشیانه تروریست ها در اهواز گفت: تروریست های جنایتکار دراین حادثه دردناک تعدادی از هموطنان بی دفاع را که برای نمایش اقتدار شرکت کرده بودند بیرحمانه به شهادت رساندند.
وی افزود: تروریست ها و حامیان آنها که مدعی حقوق بشر هستند بدانند که با این اقدام ننگین تاوان سنگینی خواهند پرداخت.
خدری بر ارتباط بین اولیا و مدارس شهرستان گناوه تاکید کرد و گفت: ارتباط و تعامل نزدیک خانواده ها با مدارس بسیاری از دغدغه های امر تعلیم و تربیت را برطرف می کند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: تقارن بازگشایی مدارس با ماه محرم فرصتی گرانبها برای گرفتن درس ایثار و ازخودگذشتگی از مکتب امام حسین (ع) است.
وی گفت: باتوجه به اینکه در آموزه های دینی و احادیث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و ائمه اطهار(ع) بر کسب آموزش و علم اندوزی اهتمام و توجه جدی شده، دانش آموزان در این زمینه همت و تلاش مضاعف کنند.
شهرستان گناوه با جمعیت 103 هزار نفر در شمال استان بوشهر دارای 18 هزار و 800 دانش آموز است.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.