به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکبر بهنامجو روز یکشنبه در آیین نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان سمیه اردبیل افزود: علم آموزی و نشاط نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجویان موجب رشد و ترقی شده و استقلال و آینده کشور را تضمین می کند.
وی با اشاره به موفقیت دانش آموزان استان اردبیل در ورود به دانشگاه ها گفت: کسب رتبه های برتر کنکور توسط دانش آموزان استان مدیون تلاش های معلمان و مدیران مدارس است که با تعلیم و تربیت مناسب زمینه رشد علمی فرزندان ما را فراهم می سازند.
استاندار اردبیل به تقارن هفته دفاع مقدس ، آغاز سال تحصیلی و ماه محرم اشاره کرد و افزود: دانش آموزان باید از این فرصت استفاده کرده و از آموزه های محرم و دفاع مقدس درس ایثار و مردانگی بیاموزند.
وی گفت: دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) بوده و آرامش و آسایش کنونی کشور مدیون رشادت های شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.
ناصر دستاری یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس هم در این آیین دانش آموزان را به تلاش در عرصه علم و دانش فراخواند و گفت: دانش آموزان ما باید با موفقیت در عرصه های تحصیلی بتوانند استقلال علمی کشور را حفظ کنند.
در این آیین همچنین 2 سوال توسط استاندار اردبیل برای دانش آموزان مطرح شد که به پاسخ های برتر جوایزی اهدا می شود.
امروز 244 هزار دانش آموز در استان اردبیل سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
3006/ 1257
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.