به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز سه شنبه پس از دیدار با خانواده شهید مطهری درباره ترور اخیر طلبه همدانی بیان کرد: بر اساس گزارش‌ های دریافتی این طلبه از روحانیان فعال و ولایتمدار بوده است.
وی اضافه کرد: بنابراین می ‌توان گفت وی به دست عوامل ضد انقلاب ترور شده و از نظر بنیاد شهید در زمره شهدای حادثه تروریستی محسوب می‌شود.
وی تاکید کرد: البته بر اساس قانون باید پرونده این موضوع توسط نهادهای امنیتی این استان تکمیل و ارسال شود و در کمیسیون مربوطه طرح و شهادت وی احراز شده و خانواده این طلبه زیر پوشش بنیاد شهید قرار گیرند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «مصطفی قاسمی» 46 ساله ظهر شنبه مقابل مدرسه حوزه علمیه آیت الله ملاعلی معصومی همدانی واقع در خیابان شهدا به ضرب 2 گلوله به قتل رسید.
وی امام جماعت مسجد «حاج کربلایی علی» معروف به «حاج کبلعلی» واقع در امامزاده عبدالله همدان و مسئول سابق کتابخانه مدرسه آیت الله «دامغانی» بود.
پس از قتل این روحانی ابتدا چهار تن از همدستان و دوستان نزدیک قاتل دستگیر شدند سپس ساعت 4 و 25 دقیقه روز گذشته پس از 20 دقیقه درگیری مسلحانه قاتل به هلاکت رسید.
هیاتی از سوی حضرات آیات عظام حسین نوری همدانی و لطف الله صافی گلپایگانی در منزل روحانی همدانی حضور یافتند.
آیین تشییع پیکر این طلبه روز گذشته با حضور خیل عظیمی از مردم دارالمومنین و مسئولان برگزار شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.