حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز دوشنبه در پیامی با تسلیت شهادت مظلومانه این روحانی مخلص آورده است: شهادت این روحانی مردم دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان به ویژه طلاب و روحانیان را در غمی جانکاه فرو برد.
در این پیام آمده است: روحانیت همواره و در طول تاریخ اسلام مفتخر به سربازی حضرت ولی عصر(عج) بوده و همواره و در روزهای سخت در کنار مردم حافظ حریم اعتقادات و امنیت مردم بوده‌اند و در این راه از سختی‌ها و مصائب هیچ‌گاه هراسی نداشته‌اند.
امام جمعه همدان در این پیام با قدردانی از زحمات نیروی‌های انتظامی اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی و به هلاکت رساند ضارب این طلبه شهید و دعا برای شفای عاجل ماموران فداکار مجروح شده در این ماموریت بر پیگیری و برخورد قاطع با عوامل و ریشه‌های این حادثه تلخ توسط دستگاه‌های قضایی و امنیتی تاکید کرد.
حجت الاسلام شعبانی موثقی این ضایعه را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، طلاب و فضلای حوزه علمیه و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «مصطفی قاسمی» 46 ساله صبح روز شنبه مقابل درب مدرسه حوزه علمیه آیت الله ملاعلی معصومی همدانی واقع در خیابان شهدا به ضرب 2 گلوله به قتل رسید.
وی امام جماعت مسجد «حاج کربلایی علی» معروف به «حاج کبلعلی» واقع در امامزاده عبدالله همدان و مسئول سابق کتابخانه مدرسه آیت الله «دامغانی» بود.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.