محسن جهانشیر روز پنجشنبه در نشست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با سازمان های مردم نهاد و هیات های ورزشی استان همدان اظهار داشت: در این رقابت ها 12 ورزشکار داشتیم که موفق به کسب 12 نشان رنگارنگ شدند.
وی بیان کرد: همچنین 106 ورزشکار همدانی سال گذشته عضو تیم ملی شدند و یکصد میزبانی کشوری و 6 میزبانی بین المللی را داشتیم.

** سمن های همدان وارد باشگاه 100 تایی ها شد
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به وضعیت مطلوب فعالیت سازمان های مردم نهاد زیر پوشش این دستگاه اجرایی گفت: سمن های این استان اواخر سال قبل وارد باشگاه 100 تایی ها شدند و اکنون 107 سازمان مردم نهاد در سطح استان فعالیت دارند.
جهانشیر خاطرنشان کرد: تامین اعتبار برای ساخت فضای خانه جوان و دفتر مشترک هیات های ورزشی استان و نیز افزایش اعتبار بخش جوانان از نیازهای دستگاه ورزش به ویژه در امور جوانان است.

** فعالیت بیش از 86 هزار ورزشکار بیمه شده
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به فعالیت 86 هزار و 500 ورزشکار بیمه شده گفت: این تعداد پنج درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند و زیر پوشش 47 هیات استانی و 329 هیات شهرستانی فعالیت می کنند.
جهانشیر اضافه کرد: همچنین سرانه فضای ورزشی برای هر ورزشکار در سطح استان 72 صدم متر مربع است.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: برخورداری از 101 تیم در لیگ های کشوری نیز از دستاوردهای ورزش استان در سال گذشته بود.

** 20 طرح ورزشی امسال بهره برداری می شود
وی با اشاره به وضعیت طرح های عمرانی ورزشی همدان گفت: امسال 20 طرح ورزشی در نقاط مختلف استان بهره برداری می شود.
جهانشیر افزود: برخی از طرح های ورزشی استان همدان مربوط به 20 سال گذشته است که برای بهره برداری از آنان کم کاری شده بود و انتظار داریم با حمایت وزارت ورزش و مسئولان اجرایی استان بتوانیم طرح های باقی مانده را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
وی بیان کرد: همزمان با بهره برداری از این طرح های ورزشی، جمعیت ورزشکاران سازمان یافته این استان در سال جاری به یکصد هزار تن خواهد رسید.
جهانشیر خاطرنشان کرد: هدف ما حضوری موفق در رقابت های 2020 و 2022 است تا بتوانیم حداکثر ورزشکار را با خوش رنگ ترین مدال ها داشته باشیم.
«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان امروز /پنجشنبه/ به منظور دیدار با اهالی ورزش و جوانان همدان و بازدید و افتتاح چند طرح ورزشی وارد این استان شد.
سفر به تویسرکان و بهره برداری از استخر بانوان این شهرستان نیز از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان است.
سلطانی فر همچنین قرار است در شورای اداری شهرستان تویسرکان حضور یابد.
در این سفر وزیر ورزش و جوانان از روند عملیات ساخت و تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر نیز بازدید می کند.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.