به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، یاری با کسب 16 رای از 16 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات کشتی استان همدان انتخاب شد.
در انتخابات هیات کشتی استان همدان پنج تن نام نویسی کرده بودند که چهار تن از آنها قبل از رای گیری انصراف دادند و تمامی اعضای حاضر در انتخابات نیز به یاری رای دادند.
رییس جدید هیات کشتی همدان تا چند روز قبل ریاست هیات تیراندازی با کمان همدان را عهده دار بود اما با توجه به اینکه وی از جنس اهالی کشتی است، دعوت برای حضور در مجمع انتخابات را پذیرفت.
یاری در این مجمع با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی بین اهالی کشتی استان گفت: برای پذیرش این مسئولیت با هیچ فرد و گروهی عهد نبسته ام و هدفم استفاده از تمام ظرفیت استان در راستای رشد و اعتلای کشتی همدان در عرصه ملی و بین المللی است.
رییس هیات کشتی همدان افزود: کشتی به افراد دلسوز و متعصب نیاز دارد تا بتوانیم با خرد جمعی این رشته ورزشی را در سطوح مختلف موفق کنیم.
وی بیان کرد: توجه به شهرستان ها، حضور موفق در میادین رسمی کشور، اخذ میزبانی های مهم و حضور در لیگ کشور از جمله برنامه هایی است که باید در این رشته ورزشی تحقق یابد.
یاری خاطرنشان کرد: در این ماه ها که در خدمت هیات تیراندازی با کمان کشور بودم نیز تمامی برنامه هایی که قول داده شد را با کمک اعضای هیات انجام دادیم و در کشتی نیز باید با نظم و سامان بخشی به مجموعه، شرایط ایده آل را رقم بزنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این مجمع گفت: انتظار ما از هیات کشتی استان رسیدن به صف نخست ارزیابی کشوری است.
محسن جهانشیر با تاکید بر اینکه از این پس هیچ فردی حق اعتراض یا انتقاد در کشتی ندارد، گفت: وقتی تمامی اعضا به رئیس جدید هیات رای می دهید نباید بعد از این انتقاد یا گلایه داشته باشید.
وی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های بالقوه کشتی در بازگرداندن این رشته به جایگاه اصلی گفت: کشتی همدان در سال های اخیر دچار افت شده و باید این وضعیت با کمک یکدیگر جبران شود.
جهانشیر خاطرنشان کرد: وقتی سابقه کشتی همدان مملو از قهرمانان المپیکی، جهانی و آسیایی است چرا باید اکنون به این وضعیت دچار شود بنابراین باید با برنامه ریزی هدفمند و به دور از هرگونه حاشیه بتوانیم مسیر موفقیت را طی کنیم.
کشتی همدان امیدوار است با روی کار آمدن حمیدرضا یاری موفق ترین رییس هیات ورزشی در سال های اخیر این استان، به جایگاه اصلی خود در سطح ملی و بین المللی بازگردد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.