به گزارش شامگاه یکشنبه روابط عمومی شهرداری همدان، سید سعید شاهرخی در بازدید از سطح شهر و حضور در دفتر شهردار همدان، آخرین اقدامات و فعالیت های مجموعه مدیریت شهری همدان در خصوص رفع مشکل آبگرفتگی معابر سطح شهر و لایروبی را بررسی کرد.
وی با بیان اینکه اقدامات و فعالیت های مجموعه شهرداری همدان در روزهای اخیر ارزشمند و مناسب است افزود: خدمات رسانی به شهروندان و رفع مشکلات آنها ضروری است.
شاهرخی عملکرد شهرداری همدان در رفع آبگرفتگی معابر و رودخانه های سطح شهر را رضایت بخش دانست و افزود: در روزهای گذشته اقدامات و فعالیت های گسترده‌ای توسط مجموعه مدیریت شهری در خصوص پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از بارندگی باران در نقاط مختلف سطح شهر همدان ارایه شده است.
شهردار همدان نیز گفت: در حوزه شبکه آب های سطحی شهر همدان اقداماتی انجام شده که از بروز سیل و آبگرفتگی جلوگیری می کند.
عباس صوفی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و خطرات احتمالی ناشی از سیل به ویژه در مناطق حاشیه رودخانه ها؛ تمامی مدیران و نیروهای مرتبط با آبگرفتگی در حال آماده باش کامل قرار دارند و تمامی مرخصی نیروها تا آرام شدن شرایط جوی لغو شده است.
به گفته کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی همدان شدت بارش باران بعدازظهر امروز/ یکشنبه / افزایش یافته و احتمال بروز سیلاب در نقاط مختلف این استان زیاد است.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.