شهردار شیراز گفت: سرعت عمل شهرداری شیراز در ساماندهی وضعیت پس از سیل و زدودن آثار آن قابل تقدیر است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز حیدر اسکندرپور با حضور در محله سعدی با اشاره به پاکسازی و شستشوی خیابان های این محله و زدودن آثار گل و لای از آن افزود: پس از وقوع حادثه سیل در محله سعدی با بسیج 3 هزار نیرو در شهرک سعدی تلاش کردیم آثار سیل و گل و لای را از بین ببریم و این منطقه را به وضعیت قبلی خود بازگردانیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از نیروهای شهرداری از همان ساعات ابتدایی پس از وقوع سیل در شهرک سعدی حضور پیدا کردند و بدون وقفه در حال خدمت رسانی هستند، اضافه کرد: پس از اتمام عملیات پاکسازی محله سعدی، عملیات بهسازی این محله آغاز می شود.

شهردار شیراز با حضور در محله سعدی و گفت و گو با شهروندان آسیب دیده این محله اعلام کرد: برای اینکه به مردم سعدی ثابت کنیم مجموعه شهرداری کنار آنها باقی می ماند، از هفته آینده بهسازی و زیباسازی بلوار شهید وفایی را آغاز و آن را به بهترین صورت به شهروندان ساکن در این منطقه تقدیم می کنیم.

اسکندرپور ضمن تشکر از نیروهای شهرداری حاضر در محله سعدی همچون نیروهای پاکبان، فضای سبز، خدمات شهری، آتش‌نشان و ... گفت: برای یاری رسانی هر چه سریعتر به محله سعدی و بازگرداندن شرایط عادی به این محله نیروهای ستادی، مدیران میانی و ارشد شهرداری نیز در حوزه های کارگری کمک کردند.

وی اضافه کرد: بخش زیادی از شهروندان برای کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل در کنار ما بودند و این همدلی، همراهی و همگامی مردم و مسئولان ویژگی شاخص روزهای پس از حادثه سیل بود. مجموعه شهرداری نیز تلاش دارد با خدمتگزاری بیشتر به شهروندان از این همدلی سپاسگزاری کنیم.

شهردار شیراز ضمن تشکر از شهروندان و گروه های مردم نهاد که پس از وقوع حادثه سیل به یاری شهروندان محله سعدی آمدند، گفت: امیدوارم همراهی و همدلی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری پس از این نیز ادامه داشته باشد.

براساس این گزارش نیروهای شهرداری شیراز علاوه بر پاکسازی و بهسازی محله سعدی از آثار گل و لای به جای مانده از سیل روز ششم فروردین ماه، اقدام به برپایی نانوایی صلواتی، نیازسنجی اقلام ضروری خانواده های آسیب دیده و توزیع  بسته های کمکی بین آنها کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.