مریم پاک بین روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این مدارس مقطع متوسطه دارای کانون های دانش آموزی هلال احمر هستند هدف از راه اندازی مدارس بشر دوستی را گسترش مهربانی و نوع دوستی در جامعه، افزایش فعالیت های بشر دوستانه در بین نوجوانان، هویت بخشی به جوانان از طریق کار گروهی و افزایش دوستی بین دانش آموزان با گسترش فرهنگ آشتی عنوان کرد.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: رویکرد این‌ مدارس مبتنی بر اصول و اهداف هلال احمر است و زمینه مشارکت دانش آموزان را در فعالیت های بشردوستانه به صورت داوطلبانه فراهم می کند.
پاک بین دیدار با خانواده دانش آموز مرحوم علیمحمدی که به تازگی در سانحه رانندگی جان باخت، راه اندازی کتابخانه بشر دوستی و فراخوان برای تحویل کتاب هایی که دانش آموزان نیاز ندارند، فراخوان برای طراحی لوگو بشر دوستی برای این ‌مدارس، تجلیل از مدیر هتل آرین و گروه هنری عمو صفا به علت مشارکت در فعالیت بشر دوستانه و تجلیل از هادی غروی پرستار نمونه جهان را از برنامه های این مدارس دانست.
وی ادامه داد: همچنین مسابقه لبخند مهربانی با محوریت گرفتن عکس از کارهای نیک که در ایام عید توسط دانش آموزان صورت گرفته و ارایه جایزه به بهترین تصویر و اختصاص ماهانه 20 هزار ریال از پول دانش آموزان برای بیماران خاص از دیگر برنامه های این مدارس است.
2087/7526
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.