«محمدرضا حافظ» روز چهارشنبه در حاشیه آیین تجلیل از رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا، افزود: 12 هزار میلیارد ریال نیز در سال جاری توسط دولت برای ساخت، بازسازی و نوسازی مدارس کشور اختصاص یافته که این مهم نقش مهمی در به روز رسانی فضاها و کیفی سازی هرچه بیشتر آموزش در این اماکن دارد.
وی ادامه داد: 650 هزار خیر مدرسه ساز در کشور و یکهزار نفر در سراسر جهان به امر ساخت فضاهای آموزش اشتغال داشته و تاکنون 37 درصد مدارس کشور توسط این افراد ساخته و تحویل شده است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، ساخت مدارس و سرپناه امن و ایمن برای محافظت از دانش اموزان در هنگام زلزله و حوادث طبیعی را از مهمترین اهداف خیران مدرسه ساز کشور عنوان کرد.
استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: فعالیت خیران مدرسه ساز از 30 سال پیش در این استان آغاز شده و تاکنون مدارس زیادی توسط این افراد بازسازی و مقاوم سازی شده است.
سید«علی آقازاده» افزود: بازسازی و نوسازی مدارس توسط خیران مدرسه ساز علاوه بر اینکه مدارس به روز و مقاوم را برای دانش آموز به همراه دارد سرمایه ای نکو برای خیران نیز به شمار می رود.
در این نشست از فعالیت 30 ساله «علی فخاری» رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان مرکزی در این حوزه با حضور استاندار این استان و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور تقدیر شد.
227 هزار دانش آموز در 2269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
6013/1955
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.