به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «حبیب‌ الله شعبانی ‌موثقی» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال جدید توجه جدی به تحقق و اجرایی شدن بیانیه «گام دوم انقلاب» داریم و از همه جوانان مستعد، نخبگان و دانشگاهیان انتظار داریم در راستای عملیاتی شدن این بیانیه وارد میدان شوند.
وی اضافه کرد: عزت و وظیفه همه مسئولان نظام خدمت صادقانه به مردم به ویژه رسیدگی به امور معیشت، رونق تولید و اقتصاد آنها است که در سال جدید بیش از گذشته باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
امام جمعه همدان یادآوری کرد: عظمت هر منصب و مسئولیت اجرایی خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم است و عزم مسئولان اجرایی استان همدان نیز در همین مسیر قرار دارد.
وی بیان کرد: امروزه فضای همدلی و وحدت در استان احساس می شود و همه مسئولان عظم جدی برای رسیدگی به امور معیشت مردم و رونق تولید و اقتصاد دارند.
امام جمعه همدان با قدردانی از محضر رهبر معظم انقلاب به منظور فراهم شدن زمینه خدمت به مردم همدان گفت: توفیق خدمت به مردم استان همدان افتخار ارزنده ای است.
وی یادآور شد: در 40 سال نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمن بنا داشت آسیب به نظامی که مردم ایجاد و همراهی و حمایت کرده اند، وارد کند و اکنون پس از گذشت چهار دهه عظمت و اقتدار نظام، گام دوم انقلاب را شروع می کنیم.
وی افزود: مردم ولایتمدار همدان نیز مسیر حق را با امیدواری، شجاعت، شناخت فرصت‌ها و تهدیدها، بصیرت و دشمن شناسی دنبال می‌کنند و خدمت به آنها افتخار ارزنده ای است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.