به گزارش ایرنا، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان در این آیین گفت: هدف از برگزاری این مانور معرفی یگان های حفاظت به مردم، به نمایش گذاشتن توان، امکانات و آمادگی این نیرو برای حفاظت از انفال است.
سرهنگ بهرام رسولی اضافه کرد: حفاظت محیط زیست و سازمان زمین و مسکن، منابع طبیعی و آبخیزداری را در این مانور یاری کردند.
وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای مانورهای مشابه، در زمینه پیشگیری از تصرف اراضی ملی و حریق، به طور کلی تخریب اراضی ملی متوقف شود.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان با قدردانی از تمامی کسانی که در حراست و حفاظت از انفال تلاش می کنند گفت: حفظ و حراست از 905 هزار هکتار عرصه های ملی تنها با تعامل و همراهی مردم امکان پذیر است.
سرهنگ رسولی تاکید کرد: در راستای فرهنگ سازی حفظ طبیعت و ممانعت از سود جویی افراد، باید تلاشی مضاعفی صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه حفاظت از اراضی ملی تنها وظیفه سازمان های دولتی نیست، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از تخریب اراضی ملی باید تمامی اقشار مردم با نحوه حفاظت از اراضی ملی، منابع طبیعی و محیط زیست آشنا شوند.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی همدان اضافه کرد: برای افزایش مشارکت مردم در حفاظت از عرصه های ملی سامانه 1504 یگان حفاظت بطور شبانه روزی آماده پیگیری گزارش های مردمی است تا هر گونه تخریب، تصرف و یا آتش سوزی در عرصه های ملی را اطلاع رسانی کنند.
در این آیین نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی بهار و همدان حضور داشتند و با همراهی سایر ارگان ها توان و امکانات خود را به نمایش گذاشتند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.