حمید حمزه لو روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد پنجشنبه هفته گذشته بیماری به علت درد شکمی با اورژانس 115 تماس گرفته و بی درنگ نزدیکترین آمبولانس با 2 تکنسین به محل اعزام شدند.
وی افزود: بیمار فردی 29 ساله بود که به دلیل درد شکمی در مقابل درب حیاط خانه اش منتظر رسیدن آمبولانس بود.
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ملایر بیان کرد: پس از رسیدن نیروهای اورژانس به محل و انتقال فرد بیمار به داخل آمبولانس، شرح حال و معاینه های درمانی روی فرد بیمار انجام می شود.
حمزه لو با تاکید این مطلب که برای ارایه سایر خدمات و اعزام بیمار به بیمارستان باید هماهنگی های لازم با مرکز صورت گیرد گفت: تکنسین اورژانس پس از آنکه اعلام می کند وضعیت بیمار اورژانسی نیست، توسط بیمار مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.
وی ادامه داد: پس از درگیری بیمار با تکنسین اورژانس ملایر، تکنسین درب آمبولانس را باز می کند و سعی می کند با پلیس 110 تماس بگیرد که دیگر تکنسین اورژانس ملایر به کمک وی می آید.
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ملایر با بیان اینکه تکنسین اورژانس ملایر از ناحیه کمر، گردن و صورت دچار آسیب شدید شده است و قادر به حضور در محل کار نیست بیان کرد: پس از این اتفاق با نیروی انتظامی 110 تماس گرفته و موضوع پیگیری می شود.
حمزه لو یادآور شد: تکنسین اورژانس بی درنگ به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل می شود و پس از اقدامات درمانی سی تی اسکن و سایر موارد، وی تا روز جمعه 24 اسفندماه در بیمارستان بستری شد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر نماینده حقوقی شبکه بهداشت و درمان ملایر در حال پیگیری موارد قانونی است و روند اجرایی پرونده از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.
به گزارش ایرنا، طبق اظهارات تکنسین اورژانس ملایر، بیمار هیچگونه مورد اورژانسی نداشته و پس از مراجعه وی به بیمارستان غرضی ملایر، توسط پزشکان به صورت سرپایی ویزیت و پس از اخذ نسخه مرخص شده است.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.