به گزارش ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز جمعه در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان بیان کرد: خداوند در آخر زمان و طلیعه ظهور امام زمان، ولایتمداری را به دست امام راحل و رهبر معظم انقلاب داد که نمونه آن در جای دیگری نداریم.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جهان اسلام رها شده است افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب، بزرگ منادی وحدت بودند و هستند.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی ادامه داد: ما مکلف به ایجاد و تقویت وحدت در برابر دنیای شرک و نفاق هستیم و امیدواریم در این زمینه کوتاهی نکنیم.
وی یادآوری کرد: 15 سال قبل سرلشکر شهید حسین همدانی به همراه پدر شهیدان حجازی، بنده را از فامنین برای خدمت به عنوان امام جمعه در همدان، همراهی کردند و در آیین عبادی سیایی نماز جمعه هفته گذشته نیز پس از خداحافظی، مردم فهیم همدان نسبت به بنده ابراز محبت کردند.
امام جمعه سابق همدان بیان کرد: چگونه باید از عهده عواطف پاک این مردم دیندار، حسینی و ولایتمداری بر بیایم؟ این حرکت مردم بیانگر ارزش انسانیت است.
وی ادامه داد: نمی توان خوبی ها، ادب، اخلاق و بزرگی این مردم را نادیده گرفت؛ بنابراین در طول 25 سال گذشته برای پاسخ به این قدرشناسی زندگی شخصی خود را فدای مسایل مردم کردم.
وی اضافه کرد: بنده تا آنجا که توان داشتم به مردم خدمت کردم و امانت الهی مسئولیت را با الگوبرداری از رهبر معظم انقلاب بر عهده گرفتم و هیچ چشم داشتی جز رضای خدا نداشتم.
امام جمعه سابق همدان بیان کرد: سراسر وجود ما عجز و ناتوانی است و آنگونه که باید از ایزد الهی معرفت پیدا نکرده و بندگی نکردیم؛ ولی خداوند آنقدر بزرگ است که به عجز انسان نگاه نمی کند.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی موثقی» متولد 1356 و اهل روستای بهادربیگ شهرستان بهار استان همدان است. او دارای مدرک اجتهاد است و در انتخابات خبرگان از شورای نگهبان تایید ورود به انتخابات را دریافت کرد.
امام جمعه جدید همدان سابقه تحصیل و تدریس در رشته فقه و اصول، حقوق و قضا و سابقه تدریس در حوزه را دارد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.