به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی صبح جمعه در آیین تکریم امام جمعه سابق شهر همدان و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه این شهر بیان کرد: در استان همدان به یکی از سفارش ها و توصیه های اساسی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب به شایستگی توجه شده و تمام ارکان حاکمیت نظام در حوزه های مختلف وحدت، همدلی و هماهنگی کم نظیری دارند.
شاهرخی افزود: همه مسئولان یک صدا هستیم تا وقت خود را صرف خدمت به مردم، اهداف مقدس نظام و کشور صرف کنیم.
وی ادامه داد: امام جمعه سابق همدان و مجمع نمایندگان نیز دغدغه ای جزو رفع موانع و مشکلات ندارند و در حوزه امنیتی نیز هماهنگی خوبی در شورای تامین وجود دارد.
استاندار همدان ادامه داد: این اتحاد باعث شده در تمامی شاخص ها با وجود موانع و کمبودها دارای رتبه برتر باشیم و ما درصدد تقویت این وفاق هستیم تا در خدمت مردم که شایستگی خدمت رسانی هستند، باشیم.
شاهرخی اظهار داشت: امام جمعه سابق همدان با 15 سال خدمات صادقانه، نام خود را در تاریخ این استان جاودانه کرد و این فاضل عالم، دانشمند، فیلسوف، استاد اخلاق و عرفان هستند.
وی افزود: درس اخلاق ماهانه با حضور امام جمعه برگزار شد تا از بیانات وی استفاده کنیم و آیت الله طه محمدی چهره ای محبوب برای همه اقشار بود.
شاهرخی ادامه داد: با وجود اختلاف نظر بین احزاب، شاهد یک وحدت در استان هستیم که محور آن امام جمعه است و حجت الاسلام شعبانی امام جمعه جدید همدان نیز با تمام زوایای کاری و علمی و ویژگی های استان آشنا هستند.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی موثقی» متولد ۱۳۵۶ و اهل روستای بهادربیگ شهرستان بهار استان همدان است. او دارای مدرک اجتهاد است و در انتخابات خبرگان از شورای نگهبان تایید ورود به انتخابات را دریافت کرد.
امام جمعه جدید همدان سابقه تحصیل و تدریس در رشته فقه و اصول، حقوق و قضا و سابقه تدریس در حوزه را دارد.

**32هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در همدان انجام شد
شاهرخی در بخش دیگری از اظهاراتش بیان کرد: از ابتدای امسال 32 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در این استان صورت گرفته که 23 هزار میلیارد ریال آن در بخش تولید است.
وی ادامه داد: بیش از 20 هزار فرصت شغلی با ابن میزان سرمایه گذاری در این استان ایجاد شد.
به گفته استادار همدان، اولویت استان در سالجاری توجه به معیشت و رونق اشتغال بود و در این راستا تمام تلاش و منابع به کار گرفته شد تا ضمن حفظ مشاغل موجود فرصت های شغلی جدید ایجاد شود.
استاندار همدان اضافه کرد: رویکرد مسئولان استان با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب، اولویت قرار دادن اشتغال و معیشت در حوزه اجتماعی است.
شاهرخی ادامه داد: توجه به سازمان های مردم نهاد، توجه به جوانان با تشکیل هیات اندیشه ورز جوان در تمامی شهرستان ها برای نخستین بار در کشور و ایجاد فرصتی برای توجه به جوانان از دیگر اولویت های استان بشمار می رود.
وی گفت: توجه به احزاب سیاسی با راه اندازی خانه احزاب، توجه به قشر بانوان با توجه به اینکه نیمی از جمعیت استان را تشکیل می دهند نیز مورد تاکید و توجه بوده است.
7525/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.