به گزارش ایرنا، مصطفی آزادبخت روز سه شنبه در مجمع اعضای شورای روابط عمومی های استان همدان اظهار داشت: مسئولان روابط عمومی زبان گویای دستگاه های اجرایی و دارای جایگاهی حساس و وظیفه ای خطیر هستند.
وی داشتن پشتوانه علمی را از ملزومات روابط عمومی ها ذکر کرد و افزود: این قشر تنها در صورت دانش و آگاهی قوی می توانند برای پیشرفت سازمان خود تلاش کنند.
آزادبخت با اشاره به وجود برخی مدیران غیر رسانه ای در استان گفت: روابط عمومی ها با هنر و دانش خود این مدیران را به سمت استفاده از رسانه تشویق و ترغیب کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان رسانه را بهترین فرصت برای روسای دستگاه های اجرایی دانست و گفت: مدیران اجرایی نباید رسانه ها را به چشم مزاحم ببینند؛ بلکه باید تعامل مثبت و سازنده با این قشر برقرار کنند.
وی به تقویت مادی و معنوی رسانه ها تاکید کرد و افزود: ترغیب مدیران برای حمایت و پشتیبانی از رسانه ها وظیفه روابط عمومی است.
آزادبخت همچنین از مدیران کل استان خواست در آستانه سال نو از مددجویان کمیته امداد امام (ره) سرکشی کنند به طوریکه هر مدیر پنج خانواده را مورد دلجویی قرار دهد.

** مشورت سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد
مدیرکل حوزه ریاست استانداری همدان نیز در این جلسه با تاکید بر عملکرد درست و به هنگام روابط عمومی ادارات و نهادها گفت: در روزگاری که بازار شایعات داغ و اخبار به سرعت نور در فضای مجازی منتشر می شود، واکنش سریع و صحیح روابط عمومی بسیار اثر گذار است.
رضا آریایی خاطرنشان کرد: مسئولان روابط عمومی از غرور و خود برتربینی پرهیز کرده و همواره خود را نیازمند مشورت بدانند تا موفق شوند.
وی با بیان اینکه در دنیای امروزی اخبار طولانی مخاطب ندارد، تاکید کرد: با الگوگیری از خبرگزاری ها و مطبوعات، اخبار به صورت مختصر و مفید تنظیم و منتشر شود.
آریایی، مسئولان روابط عمومی را به دانش افزایی توصیه کرد و افزود: اشتغال در این پست بسیار مشکل و به شدت نیازمند افزایش آگاهی است.
به گزارش ایرنا، در این جلسه از فعالیت روابط عمومی های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت سیاحتی علیصدر و کمیته اطلاع رسانی همدان 2018 قدردانی شد.
در همین ارتباط مسئولان روابط عمومی های برتر در هفت گروه دستگاه های اجرایی، شرکت های خدمات رسان، شرکت های خصوصی، بانک ها، دانشگاه ها، فرمانداری ها و شهرداری ها معرفی و از این افراد با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
در این نشست انتخابات دور جدید مجمع شورای روابط عمومی استان همدان نیز برگزار و اعضای هیات رئیسه با آرای شرکت کنندگان انخاب شدند.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.