هادی سبزواری روز سه شنبه در شورای ورزش همگانی استان همدان اظهار داشت: هزینه در ورزش موجب توسعه نشاط و شادابی در جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی می شود و انتظار داریم مسئولان اجرایی استان و شهرستان ها در تحقق این سند حمایت لازم را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون فلسفه شورای ورزش همگانی به آنچه که انتظار داریم، عملی نشده است و باید در مدت زمان باقی مانده اهداف سند ورزش همگانی تحقق یابد.
رییس هیات ورزش های همگانی همدان بیان کرد: برگزاری همایش های بزرگ پیاده روی یکی از مهمترین برنامه ها در ترغیب مردم است و می طلبد فرمانداران و بخشداران اهتمام ویژه به این حوزه داشته باشند.
سبزواری، تهیه و تدوین تقویم ورزشی چهار ساله، تهیه و تدوین برنامه راهبردی چهار ساله، استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، اصحاب رسانه، آموزش و پرورش و سایر حوزه ها در توسعه ورزش همگانی، تدوین سند6 ساله ورزش همگانی و تهیه سند تحول و آینده نگری را از مهمترین نیازهای این بخش عنوان کرد.
وی خواستار در اختیار قرار گرفتن سالن های ورزشی استان در توسعه ورزش همگانی شد و افزود: همه دستگاه ها و بخش خصوصی باید در توسعه ورزش همگانی همکاری لازم را داشته باشند.
رییس هیات ورزش های همگانی همدان اضافه کرد: هم اکنون ورزش همگانی استان همدان در 9 شهرستان و 10 بخش انجام می شود و سالن های ورزشی نیز ساعات اولیه صبح برای ورزش صبحگاهی به صورت رایگان آماده حضور مردم است.
وی یادآور شد: هم اکنون در سطوح استانی و کشور پیشتاز هستیم و بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مربوط به هیات همگانی است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.