به گزارش ایرنا شرایط جدول گروه ب لیگ 2 به گونه ای است که تیم پاس برای صعود یا حداقل رسیدن به پلی آف چاره ای جز پیروزی در دیدارهای باقی مانده ندارد.
پاسی ها در شرایط امروز به مصاف میزبان سرسخت خود شهرداری فومن می روند که این تیم شمالی با وجود از دست دادن امتیازها در نیم فصل اول، به خوبی توانست اوج بگیرد و حالا یکی از بخت های صعود نیز محسوب می شود.
هر 2 تیم پاس و شهرداری فومن با 27 امتیاز به ترتیب رده های سوم و پنجم جدول را در اختیار دارند و تفاضل گل این فاصله را در بین آنها ایجاد کرده است.

** فومن به فکر انتقام
پاسی ها در بازی رفت توانستند مقابل این حریف سرسخت به برتری برسند و حالا شهرداری فومن علاوه بر اینکه به دنبال رسیدن به رتبه دوم جدول است، به فکر انتقام شکست دور رفت نیز خواهد بود.
فومنی ها در دیدارهای اخیر خود نتایج خوبی کسب کردند تا در جمع مدعیان صعود باقی بمانند.
تیمی که در نیم فصل اول حتی در آستانه فروپاشی قرار داشت و با مشکلات عدیده تصمیم به ادامه بازی ها را داد تا اینکه با کسب نتایج مطلوب اوج گرفت.
حالا آنها برای اینکه بتوانند به صدر جدول نزدیک شوند و شانس خود را برای رسیدن به لیگ یک افزایش دهند، محکوم به برتری مقابل پاس هستند.
تیمی که در این دیدار شکست را پذیرا شود بدون تردید از کورس مدعیان صعود عقب خواهد ماند.
پاسی ها چاره ای جز کسب امتیاز از این دیدار سخت ندارند و حتی با یک امتیاز هم می شود با امید به دیدارهای آینده، برای صعود خوشبین بود.
بازیکنان پاس اوضاع خوبی در خط دفاعی دارند و با دریافت تنها 14 گل یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار گرفته اند اما در آن طرف مقابل شهرداری فومن برعکس پاس عملکرده و اوضاع جالبی در کار دفاعی ندارد.

** لشکر مصدومان و محرومان، غایبان پاس
سرپرست تیم پاس پیرامون وضعیت این تیم می گوید: با لشکری از مصدومان و محرومان برای این بازی مواجه هستیم.
محمد مظهری افزود: در این بازی نفرات کلیدی را در اختیار نداریم و با ترکیب متفاوت گام به میدان خواهیم گذاشت.
وی اضافه کرد: مجید خمیسی، مرتضی حسین زاده، عرفان فتاحی، یاسر گودرزی و سیدجمال معصومی غایبان پاس در این دیدار هستند.
مظهری خاطرنشان کرد: وضعیت صادق نادرپور دروازبان تیم به همراه بهمن طهماسبی و حسین جودکی مهاجمان پاس در هاله ای از ابهام قرار دارد و هنوز کادر پزشکی حضور آنها در میدان را تایید نکرده است.
وی یادآور شد: با این حال جای نگرانی نیست و با نفرات موجود به طور قطع بازی جذابی را به نمایش خواهیم گذاشت.

** بازی سختی در پیش داریم
سرمربی تیم پاس نیز پیرامون این بازی گفت: دیدار سختی در پیش داریم و شهرداری فومن نشان داده که در خانه به سختی امتیاز از دست می دهد.
احمد جمشیدیان افزود: این تیم از کادر فنی و بازیکنان با انگیزه و خوبی برخوردار است که در هفته های اخیر نیز نتایج مطلوبی کسب کرده اند.
وی ابراز امیدواری کرد: زمین چمن مسابقه کیفیت لازم را برای برگزاری یک بازی جذاب و دیدنی را داشته باشد و مشکلی از این بابت نداشته باشیم.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: فومن همانند پاس در کورس مدعیان صعود قرار دارد و هر 2 تیم به قصد پیروزی به میدان خواهند آمد.
وی افزود: تیم پاس در هفته های اخیر بازی های بسیار سختی پشت سرگذاشته و هدف ما کسب امتیاز از بازی امروز مقابل شهرداری فومن است.
وی یادآور شد: با این حال چند مهره کلیدی خود را در اختیار نداریم و می خواهیم با ترکیب و سیستم متفاوت از بازی های قبلی به مصاف شهرداری فومن برویم.
دیدار تیم های پاس همدان و شهرداری فومن از ساعت 14 و 45 دقیقه امروز به میزبانی فومن برگزار می شود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.