به گزارش ایرنا ناکامی های پیاپی شهرداری در هفته های اخیر باعث شده تا این تیم یکی از نامزدهای اصلی سقوط به لیگ دسته سوم فوتبال کشور لقب گیرد، تیمی که امید می رفت امسال مدعی صعود به لیگ یک کشور باشد با سیستم اشتباه در مدیریت و تصمیم های آنی و غیرمنطقی، حالا در جمع قعرنشینان قرار گرفته است.
شاگردان هادی گل محمدی امروز در شرایطی باید به مصاف مقاومت تهران بروند که پیروزی در این مسابقه روزنه ای برای بقا در لیگ 2 محسوب می شود.
آمار نامطلوب شهرداری در گلزنی این فصل یکی از عوامل اصلی در قعرنشینی نماینده همدان به شمار می رود و اکنون این رویه همچنان ادامه دارد.

** شهرداری در مرز سقوط
امسال سه تیم از گروه های دوگانه لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط می کنند و از گروه A پس از قطعی شدن سقوط راه آهن تهران، حالا قرعه بدشانسی بین تیم های ایران جوان بوشهر، مس نوین کرمان و شهرداری همدان می چرخد.
اگرچه هنوز هشت هفته تا انتهای بازی ها زمان باقی است اما لغزش در انتهای جدول جبران ناپذیر خواهد بود.
شهرداری همدان در حال حاضر با 14 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و اگر امروز برابر مقاومت تهران شکست را پذیرا شود، احتمال قرار گرفتن در جمع سقوط کنندگان لیگ 2 بسیار محتمل است.
شاگردان هادی گل محمدی اگر بتوانند در بازی با مقاومت تهران به برتری برسند می توانند امیدوارتر لیگ را ادامه دهند هر چند بازی های سختی در پیش دارند.
شکست در بازی امروز نیز هر چند این تیم را در همان رتبه یازدهمی حفظ می کند اما همچنان در کابوس سقوط بسر خواهد برد.

** رکورد زنی مهاجمان گل نزن
تیم شهرداری در فصل جاری به هیچ عنوان نتوانست از خط حمله گلزن سود ببرد و در واقع پاشنه آشیل این تیم نیز گل نزدن مهاجمان بود، همین مساله نیز سبب شد تا شهرداری در اکثر بازی ها با وجود ارایه مسابقه ای جذاب و دیدنی نتواند از موقعیت ها نهایت استفاده را ببرد و اکنون یکی از ضعیف ترین خط حمله لیگ 2 به شمار می رود.
حتی با تغییر سرمربی تیم شهرداری نیز این روند بهبود پیدا نکرد و شهرداری نتوانست در گلزنی موفق عمل کند.
شهرداری از 16 بازی تنها 14 گل به ثمر رسانده که آمار ضعیف به شمار می رود.

** مقاومت تشنه برد
حریف امروز شهرداری همدان در بازی خانگی تشنه پیروزی است، مقاومتی ها که در نیم فصل اول جزو مدعیان صعود بودند، در هفته های اخیر با نوسان در نتیجه گیری به جایگاه چهارم تنزل یافتند.
با این حال نماینده تهران با یک بازی کمتر ، تنها چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و برتری مقابل شهرداری می تواند این تیم را به صدر جدول بسیار نزدیک کند.
مقاومت در صورت برتری برابر تیم شهرداری 31 امتیازی می شود و می تواند امیدوار به صعود تا رده دوم جدول باشد.

** هرگز به سقوط فکر نمی کنیم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان پیرامون شرایط تیمش می گوید: درست است که جایگاه تیم ما خطرناک است اما هرگز به سقوط فکر نمی کنیم.
هادی گل محمدی افزود: در بازی های باقی مانده فرقی نمی کند با چه تیمی بازی داریم بلکه فقط برای برد به میدان می رویم.
وی اضافه کرد: شهرداری همدان چیزی برای از دست دادن ندارد و بدون توجه به جایگاه تیم های حریف ، تنها به کسب سه امتیاز فکر می کنیم.
گل محمدی بازی با مقاومت تهران را سخت دانست و گفت: شهرداری چاره ای جز برتری ندارد و می خواهیم با داشته های خود بهترین عملکرد را ارایه دهیم.
وی افزود: به هر حال موجودی شهرداری همین بازیکنان هستند و اینکه فرصت تغییر داشته باشیم را نداریم.
تیم شهرداری همدان از ساعت 14 امروز/ دوشنبه / در تهران به مصاف مقاومت می رود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.