سرهنگ علی حسن حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 2 مرد 24 و 34 ساله در اتاقک موجود بر روی زمین کشاورزی نگهبان موتور چاه آب بودند.
وی اضافه کرد: بروز اختلاف بین این 2 جوان منجر به درگیری و استفاده از سلاح سرد توسط مرد 34 ساله و وارد کردن 2 ضربه بر سر مقتول 24 ساله می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین افزود: قاتل پس از آنکه دوستش نقش بر زمین می شود اقدام به آتش زدن اتاقک و پس از آن زمین کشاورزی و انباری کرد.
سرهنگ حیدری با بیان اینکه قاتل نسبت برادری با مالک زمین دارد افزود: یکی از شهروندان با مشاهده دود حاصل از آتش موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی می کند.
وی اضافه کرد: عوامل پلیس با مراجعه به محل با جسد سوخته مواجه شده همچنین در جریان بازرسی مردی که در گوشهای از زمین به خواب رفته بود را مشاهده می کنند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از بازرسی از این فرد، وی به قتل این جوان معلول و شرح کامل ماجرا پرداخت که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
اوایل دی ماه امسال نیز چهار تن اقدام به قتل و سپس سوزاندن جسد یک جوان کردند که در این ماجرا متهمان ابتدا با شیوه ای فرد را از تهران به یکی از شهرستان ها کشانده و پس از سوار کردن به خودرو، وی را به مکانی منتقل می کنند.
این افراد ابتدا با میله بر سر مقتول ضربه وارد کردند و پس از کشتن وی، جسدش را به آتش کشیدند و پس از ترک و مراجعه دوباره به محل متوجه می شوند که جسد به طور کامل نسوخته است بنابراین اقدام به دفن آن می کنند که در نهایت در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس دستگیر می شوند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.