حجت الاسلام سیدآقا حسینی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر همدان اظهار داشت: تاکنون نسل جوان و نخبه کشورمان در اختیار غربی ها بوده است و نباید بگذاریم این تسلط تداوم یابد.
وی با بیان اینکه جوانان و کودکان باید حفظ شوند تاکید کرد: نباید نسل جوان جامعه را رها کرد بلکه باید برای آنها افق و برنامه ترسیم کرد و از افکار خلاقانه جوانان برای پیشبرد اهداف بهره گرفت.
حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: 2 هزار و 500 سال دولت ایران به صورت امپراطوری اداره می شد و در این سالها همواره بین ایران و غرب درگیری و جنگ ها رخ داده است.
وی یادآوری کرد: مهمترین علت بروز اختلاف و جنگ بین ایران و غرب، مدیریت بر بیت المقدس بوده و گاهی رومی و گاهی ایران بیت المقدس را بر دست گرفتند و در آخرین مرحله مدیریت این مکان مقدس به دست رومی ها افتاد.
این استاد حوزه و دانشگاه همدان بیان کرد: رومی ها پس از تصرف بیت المقدس هنری از خود ظهور و بروز داده و با گردآوری و آموزش جوانان های معتقد و همفکر آنها را گرد بیت المقدس قرار دادند تا نتوان به آنجا حمله کرد.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: آنها برای جذب این جوانان برای حفظ بیت المقدس نام جذاب 'شهسواران قدیس' را برای این گروه انتخاب کردند با این وجود یهودی ها به اعضای این تیم نفوذ کردند.
وی گفت: رومی ها متوجه این نفوذ شده بنابراین بخشی از گروه شهسواران قدیس زندانی، اعدام و عده ای به اندلس یا همان اسپانیای کنونی متواری شدند.
سخنران پیش از خطبه نماز جمعه همدان گفت: جوانان حاضر در اسپانیا با گذر زمان گردهم جمع شده و گروه های مخفی تشکیل داده و در ادامه سازمان جاسوسی تشکیل دادند و در قرن 12 برای اداره جهان این گروه هم قسم شدند.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: آنها برای اداره و تسلط بر جهان نیازمند ابزاری از جمله نیروی فکری توانمند و پول بودند بنابراین طرحی برای جمع کردن و تصاحب سرمایه جهان در غرب تدوین کردند و هم اینک 300 یهودی 75 درصد سرمایه و ثروت جهان را در اختیار دارند.
وی ادامه داد: آنها این سرمایه را برای اداره بیت المقدس می خواستند و برای به دست آوردن این پول نیازمند نیروی فکری خلاق و طراح بودند بنابراین با دادن پول آنها را در غرب جمع کردند.
استاد حوزه و دانشگاه همدان تاکید کرد: این شیوه جذب نیروی فکری هم اینک نیز در قالب علمی با برگزاری المپیاد ها ادامه دارد و آنها در این برنامه ها افراد خلاق را شناسایی و برای جذب آنها برنامه ریزی می کنند.
حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: هم اینک جوانان حاضر در یک دانشگاه غربی برای 300 سال آینده از نظر سبک زندگی و حتی نوع پوشش برنامه و طرح ارایه می دهند.
وی اضافه کرد: یک سیاستمدار یهودی که در زمان پهلوی سفیر آمریکا در ایران بود برای فلج کردن یک کشور چند راهکار ارایه کرده است.
سخنران پیش از خطبه نماز جمعه همدان افزود: این سیاستمدار تحریم دارو و غذا، ندادن و نگرفتن کالا و بی اعتبار و بی ارزش کردن پول یک ملت را بهترین راه های فلج کردن مردم یک کشور عنوان کرد.
وی ادامه داد: دشمنان هم اینک این شیوه را در مورد ایران بکار گرفته اند و آنها هر کسی که در برابر غرب می ایستد را تحریم می کنند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.