وحید قربانی پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان خلیل ‌آباد افزود: ایران اسلامی اکنون به کشوری بسیار توسعه یافته با شاخص های بسیار خوب و مناسب در منطقه و جهان تبدیل شده است.
وی اظهار داشت: نظام سیاسی کشور براساس رویکرد مردم مدارانه و مشارکت و خرد جمعی شکل گرفته است.
وی گفت: تمام سعی، هدف و برنامه های ما باید براین مبنا باشد که مردم با رفاه و امید بیشتر در روستاها زندگی کنند و باید تلاش کنیم سرمایه گذار با امنیت و رفاه خاطر بتواند به سرمایه گذاری در مناطق مختلف اقدام کند
نماینده مردم کاشمر و خلیل‌ آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه مسئولان باید قدر این مسئولیت و موقعیت را بدانند گفت: در این برهه حساس آرامش جامعه مهمترین مسئله ‌ای است که به آن نیاز داریم.
بهروز بنیادی افزود: مسئولان در برخورد با ارباب رجوع و مردم باید سعه صدر داشته و مشکلات را در همان اداره خود رفع کنند.
وی اظهار کرد: امیدواریم در دهه پنجم انقلاب امید به آینده با احیای اخلاق اسلامی، رفع مشکل گسست بین نسلی و ایجاد عدالت محقق شود.
وی گفت: به رغم تمام مشکلات دولت تدبیر و امید انضباط مالی را به خوبی اجرا کرده و اعتبارات در جای خود هزینه شده است.
بنیادی حضور استاندار جدید خراسان رضوی را فرصت خوبی برای تمام مسئولان دانست و افزود: وی به دنبال مردمی کردن اقتصاد و افزایش ثروت در میان شهروندان است.
مدیرکل دفتر فنی‌ و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز گفت: در 40 سال گذشته از مجموعه شهرهای استان خراسان تنها یک شهر گازرسانی شده بود اما اکنون به جز یک روستا که اخیر شهر شده 99.9 درصد شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار هستند.
مهدی سالیانی افزود: در 40 سال قبل حتی به یک روستا گازرسانی نشده بود اما اکنون به حدود دو هزار روستا گازرسانی شده است.
وی اظهار داشت: اکنون شاخص گازرسانی به روستاها حدود 88 درصد است که پیش بینی می شود تا پایان سال آینده شاخص برخورداری گاز روستایی در کل استان به حدود 95 درصد برسد.
وی شاخص برق رسانی به روستاها را 100 درصد اعلام کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان حدود 6 هزار تخت بیمارستانی معادل آنچه که در سالهای 57 تا 91 در خراسان رضوی بوده در این استان ایجاد شده است.
سالیانی افزود: طی پنج سال گذشته در استان خراسان رضوی حدود 15 هزار طرح با هزینه حدود 26 هزار میلیارد تومان افتتاح شده که از این رقم حدود 9 هزار میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.
فرماندار خلیل آباد هم گفت: در دولت یازدهم و دوازهم افتخارات بسیار را در شهرستان شاهد هستیم.
مجتبی شاکری افزود: شهرستان خلیل آباد در طول انقلاب اسلامی از نعمت آب شرب سالم و برق بهره مند شده و در آینده نزدیک با اتصال منطقه کویر شهرستان به شبکه به صورت 100 درصد از نعمت گاز بهره ‌مند خواهیم شد.
وی اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان خلیل‌ آباد 50 پروژه با هزینه بیش از 13 میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.
مرکز شهرستان خلیل آباد در 242 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.