به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و باطری در یکی از مناطق شهر همدان شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران کلانتری 16 شهرک شهید مدنی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و شگردهای خاص پلیسی و با بازبینی تصاویر دوربین های مدار بسته اطراف محل های سرقت، فردی را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به 20 فقره سرقت باطری و داخل خودرو اعتراف و برای بررسی تخصصی جرایم به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان منتقل شد.

** دستگیری 45 متهم در اسدآباد
فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان طرح برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر در یک هفته گذشته اجرا شد.
سرهنگ افشین یاری افزود: با اجرای این طرح 20 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 25 معتاد متجاهر نیز پس از غربالگری با هماهنگی مرجع قضایی به اردوگاه های ترک اعتیاد معرفی شدند.
وی مشارکت مردم در تولید امنیت را بسیار حائز اهمیت دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

** کشف آرد قاچاق در نهاوند
فرمانده انتظامی نهاوند بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ شا احمد ساکی افزود: ماموران در بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، 70 کیسه آرد 40 کیلوگرمی قاچاق و بدون مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده افزون بر 35 میلیون ریال تخمین زده شده است.
وی بیان کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه می کند؛ شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

** پاکسازی نقاط جرم خیز تویسرکان
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر یگان های انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در شهرستان تویسرکان اجرا کردند.
سرهنگ محمد معصومی ادامه داد: در اجرای این طرح، 35 نفر از معتادان متجاهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد مجاز معرفی شدند.
وی از افزایش رضایتمندی مردم به دنبال اجرای طرح های پلیسی خبرداد و افزود: این طرح ها به طور مستمر ادامه دارد و مردم می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.

** کشف مخدر صنعتی در همدان
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: در پی اشراف اطلاعاتی ایجاد شده مشخص شد یکی از قاچاقچیان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر از استان های غربی به شهرستان همدان می کند.
سرهنگ هادی قزوینه افزود: ماموران در یک اقدام هوشمندانه و دقیق، منزل این قاچاقچی را در شهر همدان شناسایی و با اخذ مجوز قضایی در بازرسی از آن 360 گرم هروئین، 61 گرم شیشه، 20 گرم گل، چهار گرم حشیش و پنج گرم سوخته تریاک با لفافه کشف شد.

** کشف یک هزار بسته تنباکوی قاچاق در فامنین
فرمانده انتظامی فامنین گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق با کنترل محورهای ارتباطی از یک خودروی سواری یک هزار بسته تنباکوی قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ علی حسن حیدری با اشاره به این که ارزش کالای مکشوفه، 120 میلیون ریال برآورد شده، افزود: یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.

** کشف دام قاچاق در ملایر
فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر حین کنترل محورهای ارتباطی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ داود علی بخشی افزود: در بازرسی های صورت گرفته از این خودرو 13 راس گوسفند به ارزش 300 میلیون ریال کشف و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.
وی اظهار داشت: برخورد جدی با افراد فرصت طلب و سود جو در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.