سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و انباری مجتمع های مسکونی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به بررسی جغرافیای جرم و شیوه و شگرد سرقت پرداختند.
وی افزود: سرنخ پلیس فردی با کلاه نقاب دار و خودرو پراید بود که با مراجعه به جلوی پارکینگ مجتمع ها در آن ها را باز کرده و اقدام به سرقت می کرد.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد فرد مظنون دارای چند فقره سابقه سرقت است بنابراین وی شناسایی و در حال فروش اموال مسروقه به ضایعاتی ها دستگیر شد.
سردار کامرانی صالح افزود: ماموران در بازرسی از سواری پراید متهم دریل شارژی، ضبط و باند، جارو شارژی، دوربین (شکاری) و تعدادی ابزار کشف کردند.
وی اضافه کرد: سارق در تحقیقات و بازجویی های فنی، به هفت فقره سرقت داخل خودرو و 25 فقره سرقت انباری در شهر همدان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با راهنمایی متهم، سه تن از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی شدند که در بازرسی از مغازه آنها 700 کیلوگرم برنج ایرانی، کارواش دستی، چند عدد کف کش، موتور آب، لاستیک خودرو پراید، ترازوی دیجیتال، جارو شارژی و اقلام دیگر کشف شد.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: چهار متهم این پرونده دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.