سرهنگ رسول عزیزی عصر شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان لاهیجان ، با پایش نامحسوس مناطق حساس، اجرای گشت های هدفمند و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی، ماموران کلانتری 11 حین گشت زنی به سه نفر سارق حین سرقت برخوردند که با رویت ماموران و رها کردن ابزار سرقت، اقدام به فرار کردند که یکی از آنان توسط ماموران گشت دستگیر و به مقر منتقل شد.
وی اظهارداشت: پس از انتقال متهم 24 ساله به کلانتری و با همکاری پلیس آگاهی و با توجه به وجود شواهد و قرائن در نهایت متهم لب به اعتراف گشود و به 17 فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری دو نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد.
سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه سارقان اموال مسروقه را در یکی از استان های همجوار به فروش می رساندند، یادآورشد: تلاش برای دستگیری همدستان این سارق ادامه دارد.
فرمانده انتطامی لاهیجان با بیان اینکه سارقان از سهل انگاری و عدم دقت مردم در حفظ و نگهداری وسایل نقلیه نهایت سوء استفاده را می بردند، از شهروندان خواست با ایمن کردن اموال خود و توجه به هشدار های پلیس ، سارقان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذارند.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.