سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: غرفه همدان موقعیت مناسبی داشت، شیوه های تبلیغات هم جذاب بود و در مجموع حضور همدان در نمایشگاه بین المللی گردشگری ارزشمند و اثربخش بود.
وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 31 استان از ایران و 12 کشور خارجی جاذبه های گردشگری خود را به نمایش گذاشته بودند، افزود: این نمایشگاه بهترین فرصت برای درخشیدن دوباره همدان در عرصه ملی و جهانی بود.
استاندار همدان گفت: قدمت تاریخی، جاذبه های طبیعی، آب و هوای چهارفصل، مردمانی با سررشته و سرپنجه های هنرمند، صنایع دستی متنوع مانند مبل، منبت و سفال هر اهل سفر و هنری را به همدان می کشاند.
شاهرخی با بیان اینکه عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 نگاه های جهانی را به سمت همدان معطوف کرد، ادامه داد: این برند تاریخ مصرف ندارد و برای همدان یک نشان همیشگی باقی می ماند.
وی افزود: از این برند برای همیشه باید در معرفی همدان استفاده شده و در برنامه ریزی سه سال آتی نیز اعتبارهایی برای حفظ و تقویت جایگاه گردشگری همدان در عرصه ملی و فراملی پیش بینی شده است.
استاندار همدان اظهار داشت: در نمایشگاه بین المللی جمعیت زیادی به ویژه شهروندان تهرانی با جاذبه های همدان آشنا شدند و بی تردید این منطقه را برای سفر انتخاب می کنند.
شاهرخی نزدیکی همدان به پایتخت و تردد زمینی ، ریلی و هوایی آسان را از ویژگی های این دیار برشمرد و گفت: با تبلیغات مناسب و به موقع می توان مسافران زیادی را علاوه بر تهران از سراسر کشور به همدان فراخواند.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته 23 تا 26 بهمـن ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان 660شرکت ایرانی و 57 شرکت خارجی بود.
بخش‌های مختلف مرتبط با گردشگری استان مانند جامعه هتل ‌داران، شرکت سیاحتی علیصدر، دهکده گنجنامه، فرمانداری و شهرداری ملایر، شهرداری‌ همدان، انجمن بوم‌ گردی‌، انجمن سفره‌ خانه‌های سنتی و مجتمع خدماتی بین‌ راهی، فنی و حرفه ‌ای، دفاتر خدمات مسافرتی در غرفه همدان حضور داشته و به معرفی ظرفیت های گردشگری همدان پرداختند.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.