سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در آیین معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان افزود: تمام برنامه هایی که وزارت ارشاد تعیین، تبیین، تشریح و اجرا می کند، به هیچ عنوان ارتباطی به اشخاص ندارد و در کل کشور سراسری است.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت اشخاص برای اجرای برنامه ها بسیار اهمیت دارد اظهار داشت: در برخی از رشته ها همچون تئاتر کودک و نوجوان و انیمیشن ما در کشور حرف برای گفتن داریم و در برخی از حوزه ها نیز جای پیشرفت وجود دارد.
شاهرخی با اشاره به اینکه برگزاری کنسرت با رعایت موازین شرعی و قانونی از سیاست های وزارت ارشار محسوب می شود، اظهار داشت: در گذشته نیز هر هفته کنسرت موسیقی داشتیم، حالا هم داریم و در آینده نیز خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: اجازه نمی دهیم در هیچ برنامه ای کسی قانون گریزی کند و همه باید به قانون تن بدهند.
استاندار همدان با بیان اینکه فضای باز سیاسی در استان وجود دارد و هیچ کس نمی تواند ادعا بکند از برگزاری جلسات احزاب جلوگیری می شود تاکید کرد: در حوزه فرهنگ نیز فضا باز است و در چهارچوب قانون و موازین شرعی از رشته های هنری حمایت می کنیم.
وی ادامه داد: استعفای آقای درویش نژاد هیچ ربطی به وزارت ارشاد، کنسرت موسیقی و گروه موسیقی ندارد، بلکه مشکلات شخصی برای وی به وجود آمد که ادامه خدمتش در همدان به هیچ عنوان ممکن نبود.
شاهرخی اظهار داشت: هر کس که جایگزین ایشان شود سیاست های وزارت را همچون گذشته در استان اجرا می کند.
گفتنی است علیرضا درویش نژاد مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان روز گذشته پس از حدود هفت ماه حضور در همدان از سمت خود استعفا کرد.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.