به گزارش ایرنا معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز پنجشنبه در این آیین اظهار داشت: افتخار نظام و انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم حتی در دورترین نقاط کشور است.
باب الله فتحی دستاوردهای انقلاب اسلامی را در مقایسه با سایر کشورها بی نظیر دانست و افزود: پس از گذشت 40 سال از انقلاب با وجود همه توطئه ها و دسیسه های دشمنان، ملت ایران همچنان در مسیر اصول و آرمان های اولیه انقلاب حرکت می کنند.
وی تاکید کرد: تمام هنر مدیران دستگاه های اجرایی باید این باشد که دستاورها، اهداف، آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نسل جدید انتقال دهند و ذهن نسل جوان امروز را با آنچه بر آن وفاق داشته ایم، آشنا کنند.
فرماندار ویژه ملایر گفت: با توجه به اینکه مردم در طول 40 سال انقلاب در تمامی صحنه ها حضور داشتند و در مقابل تمامی سختی ها و توطئه های دشمنان مقاومت کردند، باید برای خدمت رسانی به این مردم وفادار از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
فتحی ادامه داد: به برکت 40 سالگی انقلاب در دهه فجر امسال بیش از 140 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر نیز در این آیین گفت: مجتمع خدماتی رفاهی «زاگرس» رهسپار در محور ملایر، سامن به نهاوند با مساحت 10 هزار مترمریع و زیربنای یکهزار و 500 مترمربع احداث می شود.
جواد نگاهداری اعتبار بیش بینی شده برای احداث این مجتمع را 50 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این مجتمع خدماتی رفاهی برای 30 تن اشتغال ایجاد می شود.
وی ادامه داد: این مجتمع شامل جایگاه سی ان جی، پمپ بنزین و گازوییل، رستوران، کارواش، تعویض روغنی و سوپر مارکت است و در بهترین نقطه این محور احداث می شود.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: این سازمان در راستای ساماندهی واحدهای پراکنده بین راهی، ارتقای سطح خدمات عمومی، افزایش ضریب ایمنی سفر و کاهش تصادفات جاده ای نسبت به صدور مجوز احداث مجتمع های خدماتی رفاهی در طول محورها اقدام کرده است.
نگاهداری یادآور شد: تمامی مجتمع های خدماتی رفاهی این شهرستان از تسهیلات بانکی استفاده می کنند و بخشی نیز آورده سرمایه گذار است.
وی ادامه داد: در حال حاضر هفت موافقت اصولی برای احداث مجتمع های خدماتی رفاهی در محورهای ارتباطی این شهرستان صادر شده است و یک مجتمع نیز با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد در دست اجرا است.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر هفت مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای ارتباطی شهرستان ملایر فعال است.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.