به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه کاشان در حاشیه بهره برداری از هفت طرح در جمع خبرنگاران تشریح کرد: طرح تولید کنسرو گوشتی و غیر گوشتی در ناحیه صنعتی قمصر با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریالی بخش خصوصی و تسهیلات 20 میلیارد ریالی صندوق کار آفرینی امید راه اندازی شد که 55 نفر ظرفیت اشتغال دارد.
علی اکبر مرتضایی افزود: طرح باند دوم جاده جوشقان- میمه با طول 12 کیلومتر نیز راه اندازی شد که با 35 میلیارد ریال از محل اعتبارهای اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، شهرداری جوشقان قالی و مشارکت خیرین ساخته شده است.
وی بیان کرد: استخر ذخیره آب فضای سبز شهرداری جوشقان قالی که سه هزار مترمکعب ظرفیت دارد، با اعتبار پنج میلیارد ریالی و طرح بلوار آیت الله یثربی شهر قمصر به طول بیش از 2 کیلومتر با اعتبار 218 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شد.
فرماندار کاشان اضافه کرد: برای اجرای طرح تجمیع آب کشاورزی روستای قهرود در سطح 73 هزار هکتار که امروز به بهرداری رسید نیز سه میلیارد و 780 میلیون ریال اعتبار دولتی و بخش خصوصی اختصاص یافته بود.
وی شمار بهره برداران این طرح را 220 نفر عنوان کرد و گفت: میزان صرفه جویی آب با اجرای آن به سالانه 290 هزار متر مکعب می رسد.
مرتضایی همچنین به رونمایی از تمثال 38 شهید سرافراز و کتابخانه مسجد قمصر اشاره کرد و افزود: برای تمثال شهیدان 200 میلیون ریال و برای طرح کتابخانه با 20 هزار جلد کتاب در فضای 80 مترمربعی سه میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شد.

** آغاز عملیات اجرایی 6 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی قمصر
فرماندار ویژه کاشان در ادامه نیز یادآور شد: طرح ساخت محل استقرار بالگرد امداد و نجات شهر جوشقان قالی در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال امروز در آیینی آغاز شد.
وی افزود: طرح بلوار کامو و چوگان به طول 2 کیلومتر با پیش بینی اعتبار 2 میلیارد ریال در مرحله نخست و طرح جایگاه پمپ بنزین در زمینی به مساحت یک هزار و 500 مترمربع با پیش بینی اعتبار پنج میلیارد ریالی از سوی شهرداری این شهر به اجرا درخواهد آمد.
مرتضایی همچنین با اشاره به آغاز طرح ساخت دفتر ستاد نماز جمعه شهرهای قمصر و جوشقان قالی بیان کرد: برای ساخت این 2 طرح با زیربنای نزدیک به 400 مترمربع، چهار میلیارد و 500 میلیون ریال با کمک خیرین هزینه می شود.
وی اضافه کرد: عملیات ساخت یادمان شهدای گمنام شهر کامو و چوگان نیز آغاز شد که با 2 میلیارد ریال اعتبار دولتی و کمک افراد نیکوکار به اجرا درمی آید.
به گفته فرماندار، 211 طرح در زمینه های گوناگون با اعتبار افزون بر 10 هزار میلیارد ریال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در شهرستان کاشان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.