به گزارش ایرنا، سردار سالار آبنوش روز پنجشنبه در یادواره 403 شهید سرافراز اسدآباد، 225 شهید گروه فنی مهندسی رزمی 43 امام علی(ع) و سردار بختیار جمور شهید منتخب سال 97 اظهار داشت: ایران هفتمین کشور قدرتمند جهان شناخته شده و در عرصه نظامی ششمین کشور تولید کننده زیردریایی، نخستین کشور تولید کننده موشک با برد 120کیلومتر در زیر آب، هشتمین کشور دارای چرخه کامل فناوری فضایی، هشتمین کشور هسته ای جهان و رتبه دوم در شاخص های توسعه انرژی را از آن خود کرده است.
وی به پیشرفت های فناوری نانو اشاره کرد و افزود: به استناد نامه 28 استاد تمام دانشگاه های آمریکا به رئیس جمهوری این کشور، ایران از همه کشورهای جهان در زمینه نانو سبقت گرفته است.
سردار آبنوش گفت: به برکت خون شهدا دانشمندان کشور توانسته اند ایران را در جمع نخستین های علم ژنتیک و شبیه سازی قرار دهند و در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات بی نیاز از بیگانگان شده و مدعیان این علوم را پشت سر بگذارند.
معاون قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: ملت ایران به همه این موفقیت ها نه در فراق بال و آزادی بلکه در فشار تهدید و تحریم نائل آمده و به خودکفایی رسیده است و دشمنان اکنون ایران را یک خطر جدی برای آینده جهان معرفی می کنند.
وی یادآوری کرد: ملت ایران همه مردم مظلوم جهان به ویژه مسلمانان ستم دیده را در پیشرفت های خود سهیم دانسته و همواره حامی و پشتیبان صلح و آرامش جهانی است.
سردار آبنوش با بیان اینکه پیشرفت های ایران در عرصه نانو، انرژی هسته ای، صنایع موشکی و فناوری اطلاعات همگی نشانه های ابرقدرت بودن این کشور در جهان است، تاکید کرد: در 40 سالگی انقلاب باید این موفقیت ها را به جشن و سرور بنشینیم.
وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) درباره بنیان گذاری حکومت دینی در ایران گفت: ملت ایران در سایه سار همین حکومت دینی و در پای منبر روحانیت توانست 40 سال در برابر بدخواهان و منتقدان و مخالفان ایستادگی کند و در قله سرفرازی و پیروزی بایستد.
سردار آبنوش از شهدای انقلاب اسلامی به عنوان نخبه های ایران یاد کرد و افزود: شهیدانی مانند شهید قهاری، شهید خزائی و شهید بختیارجمور از نخبه های این آب و خاک بودند که در دوران جنگ تحمیلی از وطن و کیان خود دفاع کردند.
معاون قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران ایران را سرزمینی نخبه پرور دانست و تاکید کرد: موفقیت های کنونی نیز توسط فرزندان نابغه انقلابی حاصل شده و باید به خوبی مردم را آگاه کرد.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.