سمیه سهیلی روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گلبال همدان در رقابت های قهرمانی کشور در میان مدعیان توانست عنوان نائب قهرمانی را کسب کند که این موفقیت نشانگر توانمندی گلبالیست های همدانی در سطح ملی است.
وی اضافه کرد: در دیدار نهایی قهرمانی کشور نیز با نتیجه نزدیک 7 بر 6 مقابل توابع تهران شکست خوردیم و چه بسا می توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.
سهیلی بیان کرد: گلبال همدان شایسته حضور حداکثری در اردوهای تیم ملی است و انتظار داریم مسئولان فدراسیون نیز این حق طبیعی گلبالیست های همدانی را مورد توجه قرار دهد.
رئیس هیات نابینایان و کم بینایان همدان خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت های مالی توانسته ایم همه رشته های زیرمجموعه نابینایان و کم بینایان را مورد حمایت جدی قرار دهیم و امسال در تمامی رشته ها در سطح ملی و بین المللی موفق عمل کرده ایم.
وی افزود: گلبال یکی از موفق ترین ورزش های استان همدان در سال های اخیر است و از بازیکنان و مربیان با سطح فنی بالا برخوردار بوده که سابقه عضویت در تیم ملی را نیز دارند.
رئیس هیات نابینان و کم بینایان همدان اضافه کرد: گلبال همدان در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان جزو بهترین های کشور است به خصوص اینکه در رده بزرگسالان پنج سال متوالی قهرمان کشور شدیم.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.