رسول منعم روز شنبه در جمع اعضای تیم آلتیمیت فریزبی همدان قهرمان کشور اظهار داشت: فریزبی به عنوان یکی از رشته های موفق در عرصه قهرمانی ورزش استان توانسته است به عنوان آزمونه کشوری مطرح شود.
وی بیان کرد: حمایت از تیم های موفق ورزشی را همواره در دستور کار داریم و تیم هایی که بتوانند در رده های مهم کشوری برسکوی قهرمانی قرار گیرند، مورد توجه ویژه خواهند بود.
منعم با تمجید از عملکرد هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: انتظار از این هیات ترویج و توسعه ورزش های همگانی است اما در حوزه قهرمانی نیز توانسته به موفقیت های ارزنده دست یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: همدان در تمامی دوره های آلتیمیت فریزبی قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستاده است که نشان از ظرفیت و پتانسیل بالا در این رشته بوده و باید حمایت لازم در راستای پیشبرد اهداف آن انجام شود.
وی شناسایی استعدادها و پرورش آنها در رشته فریزبی را خواستار شد و افزود: اکنون که همدان به عنوان قطب و الگوی فریزبی کشور مطرح است باید مسیر قهرمان پروری خود را ادامه دهد.
منعم اظهار داشت: رشته فریزبی کمتر از یک دهه در کشور فعالیت رسمی خود را آغاز کرده اما در همین مدت کوتاه شاهد موفقیت ورزشکاران این رشته به خصوص در همدان هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: توجه به رشته های قهرمان پرور و مدال آور خاص است و بهترین امکانات را مهیای تداوم پیشرفت آنها کرده ایم.
رئیس هیات ورزش های همگانی همدان نیز در این نشست گفت: فریزبی یکی از موفق ترین رشته های زیرمجموعه این هیات است.
هادی سبزواری افزود: در کنار توسعه ورزش های همگانی در بین آحاد جامعه، توجه لازم را در کسب موفقیت تیم های ورزشی زیرمجموعه هیات داریم و فریزبی نیز در سال های اخیر به خوبی مورد حمایت قرار گرفته است.
وی بیان کرد: کسب عنوان نخست در مسابقات قهرمانی آلیتیمت فریزبی کشور باردیگر توانمندی همدان در این رشته ورزشی را نشان داد و اکنون به دنبال حضور حداکثری در تیم ملی هستیم.
سبزواری اضافه کرد: فریزبی همدان جزو رشته هایی است که هم در بخش همگانی و نیز قهرمانی موفقیت های ارزنده ای را کسب کرده است.
چهارمین دوره مسابقات آلیتیمت فریزبی چمنی قهرمانی کشور اوایل ماه جاری به میزبانی مجموعه ورزشی ایثارگران شهر ساوجبلاغ البرز برگزار شد و تیم همدان توانست عنوان قهرمانی را تصاحب کند.
در دیدار نهایی این رقابت ها تیم همدان با نتیجه 15 بر 6 تهران را شکست داد و برسکوی قهرمانی قرار گرفت.
تیم همدان با برتری برابر همه حریفان برای چهارمین سال متوالی قهرمان مسابقات آلتیمیت فریزبی چمنی کشور شد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.