به گزارش روز پنجشنبه ایرنا در متن حکم انتصاب آمده است: اصلاح، تربیت و ارشاد زندانیان و فراهم ساختن بستر و امکانات لازم برای بازگشت مجدد به کانون خانواده و پذیرش آنان در اجتماع، همزمان با اعمال برنامه ریزی برای مراقبت بعد از خروج و جلب همکاری دستگاه های مرتبط در این مهم، از جمله وظایف اساسی امر زندانبانی است.
در ادامه آمده است: نیل به این اهداف مستلزم برنامه ای راهبردی بر مبنای فرهنگ انسان ساز و تعالی بخش دین مبین اسلام است که باید ضمن همکاری و هماهنگی اثر بخش با مسئولان قضایی و اجرایی استان و جلب حمایت مادی و معنوی آنان به اجرا درآید.
در این متن تاکید شده: نهایت مساعی و همت خود را برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط زندان ها از طریق توسعه آموزش ها، حرفه آموزی، ارتقای سطح بهداشت و سلامت، توام با پاسداشت ارزش های فرهنگی و دینی و نظارت برحسن اجرای قوانین، مقررات و آیین نامه اجرایی سازمان را به کار گرفته تا نسبت به تحقق سیاست های ابلاغی مصوب ریاست محترم قوه قضائیه مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری«مدظله العالی» شاهد مدیریتی جهادی در این عرصه خدمتگزاری باشیم.
پژمان پروین معاون سابق سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های همدان بود که از مهر ماه سال 95 به عنوان مدیرکل زندانهای استان خراسان شمالی را برعهده گرفت.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.