به گزارش رو جمعه ایرنا، امام جمعه فامنین در این آیین گفت: در آموزه های دینی بسیار به ارزش کار پرستاری و جایگاه رفیع این حرفه پرداخته شده است.
حجت الاسلام رضا مصباح اضافه کرد: شاید کارهای ارزشمند پرستاران را همه نتوانند ببینند ولی خداوند برای خدمات دلسوزانه و مخلصانه این طیف، اجر معنوی بالایی در نظر می گیرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین نیز با تبریک روز پرستار بر اهمیت همکاری و همدلی تمامی پرستاران و کادر درمان تاکید کرد.
دکترمهدی دیناری افزود: با مدیریت جهادی و این احساس که در جمع یک خانواده در بیمارستان قرار داریم، می توان بر سختی های کار پرستاری غلبه کرد.

** بازدید فرماندار از بیمارستان
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (ع) و روز پرستار سید مجید شماعی فرماندار فامنین و مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی از بخش های مختلف بیمارستان فامنین بازدید کردند.
فرماندار فامنین در حاشیه این بازدید در رابطه با ارزش مادی و معنوی فعالیت پرستاران گفت: کار پرستاری یکی از سخت ترین شغل ها است که انجام آن بدون عشق و فداکاری میسر نیست.
مجید شماعی با بیان اینکه جبران خدمات پرستاران با امور مادی امکان پذیر نیست، افزود: وظیفه مسئولان فراهم کردن شرایط مناسب رفاهی برای این قشر است.
مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز گفت: اجرای برنامه مراقبت پرستاری در منزل (هوم کر) یکی از اقدامات موثر و مفید برای خدمات رسانی به بیماران ناتوان است.
فاطمه شیرانی افزود: طرح هوم کر در همدان و چند استان دیگر به صورت آزمونه (پایلوت) اجرا شده و این استان در این باره پیشتاز است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.