احمد گازرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی و صندوق کارآفرینی امید زمینه حضور فعالان صنعت چرم در نمایشگاه های مختلف فراهم شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری نمایشگاه صنعت چرم در بغداد انتظار می رود این سازمان ها مجدد برای حضور تولیدکنندگان این بخش در این نمایشگاه حمایت های لازم را داشته باشند.
رییس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان بیان کرد: انتظار می رود با اختصاص یارانه دولتی بتوان چند غرفه در نمایشگاه بغداد برای معرفی دستافرینه های همدان دایر کرد.
گازرانی یادآوری کرد: فعالان صنعت چرم همدان سال های گذشته در نمایشگاه های خارجی حضور فعال داشتند و با الگو برداری از طرح های ارایه شده در این نمایشگاه، تحولی در صنعت چرم ایجاد کردند.
رییس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان اظهار داشت: یکی از سیاست های این اتحادیه برای رونق این صنعت به نمایش گذاشتن دستافرینه های این استان در نمایشگاه ها است.
گازرانی اضافه کرد: در این راستا نمایشگاه های دوره ای برای این صنعت توسط اتاق اصناف دایر شد تا بتوان تولیدات این استان را معرفی کرد.
وی بیان کرد: 90 درصد تولیدات کفش همدان زنانه و 10 درصد مردانه است بنابراین برای ایجاد موازنه و تنوع جنس در نمایشگاه های همدان از فعالان این صنف در استان های تبریز، تهران و مشهد دعوت به عمل می آمد.
نمایشگاه کیف، کفش و چرم اول بهمن در بغداد برگزار می شود.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.