سرهنگ رضا زارعی روز دوشنبه در این باره بیان کرد: مالک یک مغازه فروش موتورسیکلت اقدام به جعل قولنامه و کپی برگ سبز موتورسیکلت های توقیفی و مشکل دار برای ترخیص از پارگینک راهور می کرد.
وی افزود: تیمی از کارآگاهان این یگان با حضور در محل و بازرسی از مغازه، 2 فقره قولنامه جعلی مربوط به موتورسیکلت کشف کردند و متهم به همراه این اسناد به پلیس آگاهی منتقل شد.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: متهم در بازجویی های به جرم خود اعتراف و عنوان کرد که برای ترخیص موتورسیکلت های توقیفی و مشکل دار در پارگینک راهور، در منزل با استفاده از رایانه و چاپگر اقدام به تغییر مشخصات مالک وسیله نقلیه در شناسنامه مالکیت کرده و پس از جعل آن و ارائه به متقاضی، مبالغی دریافت کرده است.
سرهنگ زارعی گفت: پرونده به همراه متهم و اسناد جعلی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب همدان شده و متهم با قرار مناسب روانه زندان شد.

**فروش طلای بدلی
فرمانده انتظامی رزن گفت: پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت باند 3 نفره بدل انداز طلا در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی و شگردهای خاص پلیسی اعضای این باند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر و در بازجویی های فنی به جرم خود اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه از متهمان 10 سکه تقلبی کشف شد خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.