هادی سبزواری روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در صورت هرگونه گزارش یا شکایت کتبی در تمامی مراحل نام شاکی محرمانه باقی مانده و موضوع از طریق هیات ورزش های همگانی پیگیری می شود.
وی اضافه کرد: در رشته های ورزش همگانی افراد فاقد کارت مربیگری یا مربیگری منقضی شده حق فعالیت در هیچ یک از باشگاه ها و فضاهای ورزشی را ندارند.
سبزواری خاطرنشان کرد: همچنین در رشته های زیر مجموعه آمادگی جسمانی و روش های تمرینی افراد فاقد کارت کارگاه رشته تخصصی زیر مجموعه اجازه فعالیت و آموزش آن رشته ورزشی را نداشته و مراتب تخلف تحت پیگرد قرار می گیرد.
وی یادآور شد: در رشته پیلاتس نیز افراد فاقد کارت مربیگری، مربیگری منقضی شده و سطح 1 و 2 پیش نیاز مربیگری نیز حق فعالیت و آموزش ندارند.
وی از ورزشکاران خواست به هنگام شروع فعالیت در این رشته های ورزشی نسبت به تاییدیه مربیان از باشگاه های فعال و رسمی در سطح استان اطمینان حاصل کنند.
رییس هیات ورزش های همگانی همدان افزود: رشته های آمادگی جسمانی و پیلاتس از طرفداران پرشماری به ویژه بانوان برخوردار هستند و برهمین اساس برخی از افراد قصد سودجویی دارند.
وی اظهار داشت: هم اینک آمادگی جسمانی پرجمعیت ترین آمار ورزشکاران سازمان یافته همدانی را به خود اختصاص داده و نزد بانوان استقبال پرشماری را شاهد هستیم.
سبزواری اضافه کرد: اهمیت آموزش های اصولی همواره مورد تاکید هیات همگانی است و با مربیانی که غیرقانونی فعالیت می کنند، به شدت برخورد می شود.
هم اکنون 15 هزار ورزشکار همدانی در رشته های آمادگی جسمانی و پیلاتس همدان فعالیت دارند و 90 درصد این ورزشکاران را بانوان تشکیل می دهند.
همدان یکی از استان های موفق در برگزاری ورزش های آمادگی جسمانی و پیلاتس کشور به شمار می رود.
هر 2 رشته زیر مجموعه فدراسیون ورزش های همگانی کشور فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.