به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد شامگاه شنبه در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی که در مسجد جامع اسدآباد برگزار شد، اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی مردم با بصیرت ایران خواهان ولایت فقیه و پیروز میدان هستند.
وی افزود: دشمنی دشمنان و فتنه گری فتنه گران همه در داخل و خارج برای مقابله با دین اسلام است.
حجت الاسلام حسینی مجد خاطرنشان کرد: دشمنان تاب تحمل استکبار ستیزی و شهادت طلبی ملت ایران، دارا بودن اسلام ناب محمدی، ولایت فقیه و فقه جعفری را ندارند و به همین دلیل همیشه با ما دشمنی می کنند.
امام جمعه اسدآباد با اشاره به توطئه و هجمه های مستمر دشمنان گفت: فتنه گران به مردم ایران پشت کرده و قانون اساسی این کشور را زیر سوال بردند، اما رسوایی و سرافکندگی نصیبشان شد.
وی 9 دی را روز بزرگ حماسه آفرینی ملت ایران دانست و افزود: در این روز موج خروشان مردم فتنه را نابود کرد و تا امروز با قدرت مردم سران فتنه در حصر خانگی به سر می برند.
حجت الاسلام حسینی مجد با بیان اینکه مردم اسدآباد همواره در صحنه های انقلاب جانفشانی کرده و پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده اند، گفت: مردم دیار سیدجمال الدین اسدآبادی همیشه مدافع ارزش های انقلاب هستند.
امام جمعه اسدآباد یادآوری کرد: این اجتماع گسترده مردم سرشار از معنا و مفهوم است و دشمنان باید این حضور را ببینند و درس بگیرند.
در ادامه مردم حاضر در این اجتماع با مشت های گره کرده شعارهای «9 دی ماه یوم الله است یوم الله»، «پشتیبان رهبری حزب الله است حزب الله» ، «فتنه گر، آشوبگر مرگ به نیرنگ تو»، «خون بسیجی ما می چکد از چنگ تو» و «مرگ بر فتنه گر و مرگ بر آمریکا» سردادند و بار دیگر فتنه 88 را محکوم کردند.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.