آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: یک سناتور آمریکا این اقدام ترامپ را عیدی کریسمس وی به رهبر ایران اسلامی توصیف کرده است آیا این پیروزی کمی است؟
وی اضافه کرد: برخی اقدام به نقد غیرمنصفانه حضور رزمندگان ایران در سوریه کردند در حالیکه داعش چند عملیات انتحاری و تروریستی داخل کشور انجام داد و اگر این حضور مدافعان حرم نبود هم اینک باید داخل کشور با این گروهک تروریستی درگیر می شدیم.
امام جمعه همدان ادامه داد: ترامپ می خواهد نیروهایی خارج شده از سوریه را عازم عراق کند اما کشور عراق با این موضوع مخالفت کرد.
آیت الله طه محمدی گفت: رییس جمهوری آمریکا به تازگی مخفیانه وارد عراق شده و می گوید میلیاردها دلار هزینه کردیم اما هم اینک جرات نداریم آشکارا به عراق سفر کنیم.
وی بیان کرد: طبق روایات و احادیث برای رسیدن به کمال نیازمند دشمن شناسی هستیم چرا که دشمن برای فریب انسان مومن با پوشش موجه به وی نزدیک می شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: شمار کسانی که در طول تاریخ دشمن و دوست را به خوبی نشناخته و دچار مصیبت شدند بسیار زیاد است.
آیت الله طه محمدی مثال زد: دولتمردان عربی برای خوش آمد آمریکا، سوریه را جزو اتحادیه عرب نمی دانستند اما هم اینک دنبال بررسی و گفت و گو درباره وضعیت این کشور هستند.
وی با بیان اینکه در زمینه شناخت دوست از دشمن خوب کار نشده است گفت: هم اینک فضای مجازی مملو از شبهاتی است که درصدد دین زدایی هستند.
امام جمعه همدان اظهار داشت: دشمن درصدد عوام فریبی و شیطنت با هدف ایجاد شکاف بین مردم با نظام اسلامی و بدبین کردن مردم نسبت به روحانیت و مسجدی ها بود و در این راستا دی ماه سال 88 اقدام به آتش زدن بساط امام حسین(ع) کردند.
آیت الله طه محمدی ادامه داد: دشمن با جوسازی مردم را میدان کشیدند و اموال آنها را آتش زدند و برای ایجاد امنیت نیروی انتظامی تلفات زیادی داد.
امام جمعه همدان در ادامه با تاکید بر ضرورت کاهش قیمت کالاها گفت: پس از پایین آمدن نرخ ارز، گرانی کالا را به ارز نسبت می دادند هم اینک که نرخ ارز کاهش یافته چرا قیمت ها سیر نزولی نگرفته است.
آیت الله طه محمدی اظهار داشت: به گفته رییس بانک مرکزی دست های پلیدی در خارج از مرزها درصدد افزایش نرخ دلار تا 300 هزار ریال بودند اما با کاهش قیمت دلار آنها ذلیل شدند.
وی بیان کرد: باید از افراد و مسئولانی که برای کاهش قیمت ارز به زیر 100 هزار ریال تلاش کردند، از این مدیریت و خدمت تشکر کرد.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته سواد آموزی بیان کرد: این استان رتبه نخست سواد آموزی را دارد اما بسیاری از افراد با وجود داشتن سواد، یک کلمه از قرآن را درک نکرده اند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.