مهدی کرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز امیدواری کرد: با ریزش سنگین برف در روزهای آینده بار دیگر شاهد فعالیت اسکی بازان در این پیست باشیم.
وی بیان کرد: برای بازگشایی پیست اسکی تاریک دره همدان نیاز به 50 سانتی متر برف هستیم اما تاکنون برف مورد نیاز از نزولات آسمانی در این ناحیه تامین نشده است.
کرمی خاطرنشان کرد: ماشین برفکوب پیست تاریک دره برای ایجاد زیرسازی برف پیست با همکاری دستگاه ورزش استان همدان تجهیز شده و منتظر بارش برف مورد نیاز هستیم.
وی یادآور شد: پیست اسکی تاریک دره در 2 سال اخیر به دلیل مشکلات زیرساختی و نبود برف لازم تعطیل شده بود و امیدواریم در روزهای آتی که پیش بینی هواشناسی بارش برف بوده است ، بتوانیم نسبت به بازگشایی پیست اقدام کنیم.
سرپرست هیات اسکی همدان افزود: پیست تاریک دره همدان جزو پیست های مهم کشور محسوب می شود اما برخلاف سایر پیست ها هنوز بازگشایی نشده و در صورت فراهم شدن مقدمات فعالیت اسکی، حتی از شهرهای مختلف نیز اسکی باز به این پیست سفر می کند.
کرمی اظهار داشت: نزدیکی این پیست به شهر همدان نیز از مزیت های آن محسوب می شود و امیدواریم آرزوی اسکی بازان برای بازگشایی پیست در سال جاری تحقق یابد.
پیست اسکی تاریک دره با یک هزار و 600 متر طول قابلیت برگزاری مسابقات اسکی روی چمن و برف را در تمام فصول سال دارد و تله ‌سی یژ این مجموعه با 100 صندلی و یک هزار و 600 متر طول خط فعال شده و با راه‌اندازی این دستگاه وسعت پیست به 50 هکتار رسیده است.
این پیست در 10 کیلومتری مرکز شهر همدان واقع شده است.
هواشناسی همدان از ریزش برف قابل توجه در استان همدان در اواخر هفته خبر داده است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.