مهدی صمدی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هم اینک قایقرانی همدان از قطب های اصلی کشور به شمار می رود اضافه کرد: موفقیت قایقرانی همدان در میادین ملی و بین المللی در حالی است که این استان دریا و دریاچه ندارد و تمامی تمرین آماده سازی قایقرانان در سدهای آبی و خاکی برگزار می شود.
صمدی بیان کرد: هم اینک در قایقرانی آب های آرام جزو سه استان برتر کشور هستیم و در سایر ماده ها نیز همواره جزو برترین ها بوده ایم.
وی خاطرنشان کرد: افق قایقرانی همدان رسیدن به بیشترین سهمیه المپیک 2020 است و در هر 2 بخش مردان و زنان شانس بسیار بالایی داریم.
دبیر هیات قایقرانی همدان یادآور شد: آرزو حکیمی تنها قایقرانی است که توانست از همدان سهمیه المپیک را کسب کند و امیدواریم در المپیک آتی این سهمیه افزایش لازم را داشته باشد.
وی افزود: قایقرانی همدان با حداقل امکانات توانسته در مسابقات مختلف ملی و بین المللی صاحب مدال های رنگارنگ شود و امسال نیز روند موفقیت قایقرانان استان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و قهرمانی آسیا مشهود بود.
صمدی بیان کرد: حمایت از مستعدان المپیک 2020 نیز هم اکنون در دستور کار دستگاه ورزش استان قرار دارد و توجه جدی به استعدادها زمینه کسب سهمیه را مهیا می سازد.
دبیر هیات قایقرانی همدان شانس بانوان برای کسب سهمیه المپیک 2020 را به مراتب بیش از آقایان دانست و افزود: بانوان همدانی از استعدادهای بالقوه ای برخوردار هستند و در سال جاری نیز دوره طلایی را سپری کردند که این روند به افزایش شانس آنها برای کسب سهمیه المپیک انجامیده است.
همدان هم اکنون بیش از یکصد قایقران حرفه ای در مواد مختلف دارد.
قایقرانان همدانی به دلیل نبود دریا و دریاچه در سدهای اکباتان و آبشینه تمرین می کنند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.