محسن محمودی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات بخش بانوان از 22 تا 25 و بخش مردان نیز از 26 تا 29بهمن جاری برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اختصاصی سنگنوردی و سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.
محمودی با بیان اینکه مسابقات سنگنوردی انتخابی تیم ملی در زنجان در رده سنی آزاد برگزار می شود، افزود: این رقابتها در گرایشهای 'سرعت، سرطناب، بلدرینگ و ترکیبی (Combined) و در 2 بخش مردان و زنان، انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این رقابت ها با هدف توسعه و گسترش همه جانبه ورزش سنگنوردی و شناسایی استعدادهای برتر و انتخاب نفرات برتر به منظور شرکت در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو، برگزار می شود.
محمودی که به عنوان سرپرست این دوره از رقابت ها تعیین شده است، تصریح کرد: هفدهمین دوره مسابقات سنگنوردی گرامیداشت دهه فجر با حضور قریب 200 ورزشکار در همدان برگزار شد و تیم 20 نفره زنجان توانست عنوان قهرمانی را ازآن خود کند.
مسئول کارگروه صعودهای ورزشی هیات کوهنوردی استان زنجان گفت: در زمان حاضر حدود 70 ورزشکار زنجان در ورزش سنگنوردی فعال هستند که درصد قلیلی از آنها در شهرستان خدابنده و بیشترین تعداد نیز در شهرستان زنجان مشغول به فعالیت هستند.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.