کبری غیاثی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آرمینا صادقیان در رشته تفنگ بادی و جواد فروغی در رشته تپانچه پس از پشت سر گذاشتن حریفان خود و راه یافتن به مرحله نهایی با اقتدار از سد مدعیان گذشتند و افتخار دیگری را برای استان ایلام به ارمغان آوردند.
وی افزود: این مسابقات با حضور 10 تیم لیگ برتر آقایان و بانوان به میزبانی تهران برگزار شد و 6 ورزشکار ایلامی در این مسابقات حضور داشتند.
وی تاکید کرد: تیراندازان ایلامی در 2 بخش آقایان و بانوان جز افتخارات کشور و استان ایلام هستند و امیدواریم با توجه ویژه مسئولان و فراهم کردن شرایط مناسب برای پیشرفت آنها شاهد حضور مداوم و کسب افتخارات ملی و بین المللی و جهانی آنها باشیم.
غیاثی با بیان اینکه این ورزشکاران همیشه جزو افراد ثابت تیم ملی و اردوها هستند، یادآور شد: جواد فروغی، پوریا نوروزیان، محمد کریمی و آرمینا صادقیان عضو ثابت اردوها و تیم ملی هستند و تاکنون موفقیت های ملی، بین المللی و جهانی بسیاری را برای کشور بخصوص استان ایلام کسب کرده اند.
وی یادآور شد: پوریا نوروزیان نیز کارنامه درخشانی در پرونده ملی خود دارد که بالاترین آن تنها مرد المپیکی تیراندازی استان و دارنده سهمیه تیراندازی ایران در طول تاریخ بوده و از سن نوجوانی تاکنون ورزشکار اصلی و ثابت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس هیات تیراندازی استان ایلام گفت: محمد کریمی نیز که از ورزشکاران شایسته و افتخار آفرین ایلامی است چندی پیش در مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور موفق به کسب مدال طلای این رقابت ها شد.
وی با بیان اینکه صادقیان و فروغی رکوردار تیراندازان کشور هستند، گفت: پس از پایان این رقابت ها این 2 ورزشکار خود را برای مسابقات جهانی 2018 که کشور میزبان بزودی اعلام می شود، آماده می کنند.
به گزارش ایرنا، وجود تیراندازان مطرح ایلامی و کسب بیش از 200 مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان که از مدال آوران کشور و تیم ملی نشان از ظرفیت ورزشکاران این استان دارد.
آرمینا صادقیان یکی از استعدادهای درخشان تیراندازی در رشته تفنگ و کم سن ترین تیرانداز در رنگینک جهانی با عضویت ثابت در تیم ملی مدال های مختلف ملی و بین المللی کسب کرده و بعنوان عضو ثابت تیم ملی ایران از سن نونهالی تاکنون به اردوی ملی دعوت شده است.
مهمترین مدال این ورزشکار شایسته نشان برنز مسابقات جهانی در کشور آلمان است و مهرماه امسال نیز در مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی در رقابتی تنگاتنگ با حریفان ملی و فینالیست های کشور موفق به کسب مدال طلا شد و صاحب بالاترین رکورد در تمام رده های سنی شده است.
800 ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.