دکتر امیر فرهنگ میراسماعیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: خدمات دندانپزشکی حدود پنج سال در بیمارستان بعثت در حال انجام است اما در این مرکز تجهیزات عکس برداری در حین عمل از دندان وجود نداشت هر چند دندان های شیری به طور معمول نیازی به عکس برداری ندارند.
رییس دانشکده دندانپزشکی استان همدان اظهار داشت: در بیمارستان آیت الله بهاری خدمات دندان پزشکی به بزرگسالان هم ارایه شده و در حین عمل نیز امکان عکس برداری از دندان وجود دارد.
دکتر میراسماعیلی گفت: قرار است بیمارستان آیت الله بهاری به طور اختصاصی به دندان پزشکی اختصاص یابد و این مرکز تا 22 بهمن تحویل دانشکده می شود.
وی بیان کرد: همچنین برای ارتقای کیفیت خدمات در بیمارستان آیت الله بهاری برای نخستین بار در استان این بیمارستان به دستگاه عکس برداری دندان حین بیهوشی مجهز شد.
رییس دانشکده دندانپزشکی استان همدان گفت: با توجه به افزایش شمار دانشجویان رشته دندان پزشکی و محدودیت فضا در این دانشکده، دانشگاه علوم پزشکی با واگذاری بیمارستان آیت الله بهاری به این مرکز به منظور افزوده شدن فضای آموزشی موافقت کرد.
دکتر میراسماعیلی ادامه داد: برخی از قسمت های دانشکده دندان پزشکی نظیر درمان جامع دندانپزشکی، برخی کلینیک ها و تحت بیهوشی در آیت اله بهاری دایر شده است.
وی اضافه کرد: هدف فعالان در دانشکده دندانپزشکی ارتقا خدمات و کیفیت این مرکز نسبت به بیرون از دانشکده است بنابراین به بهانه درمان سریع به هیچ وجه کیفیت را فدای سرعت نمی کند.
در دانشکده دندانپزشکی ماهانه حداقل 500 تن پذیرش می شوند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.