صادق حاجی حمزه لو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود مشکلات اقتصادی موجود در جامعه کمک قابل توجهی در راستای ارتقای شاخصه های بخش سلامت استان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه حضور خیّران و کمک های آنان یکی از عوامل مهم ارتقای شاخص های سلامت در استان به شمار می رود، ادامه داد: میزان کمک خیّران استان در سال گذشته بالغ بر 600 میلیارد ریال بود که در بخش درمان و زیرساخت های آن هزینه شد.
وی اضافه کرد: در سال گذشته با کمک این افراد نیکوکار، بزرگ ترین بیمارستان خیّرساز شمال غرب کشور به نام 'بیمارستان امید' با اعتبار 400 میلیارد ریالی در ارومیه ساخته شد که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
مسوول خیّران سلامت معاونت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با قدردانی از خیّران بوکانی گفت: در این شهرستان 10 میلیارد ریال به بخش سلامت کمک و با استفاده از آن تاکنون ساختمان دیالیز، ساختمان مرکز تصویربرداری و یک باب خانه بهداشت احداث شده است.
به گزارش ایرنا، انجمن خیّرین عرصه سلامت آذربایجان غربی که بیش از یک دهه از فعالیت آن می گذرد، در سال 1395 با ساختار جدیدی شروع به فعالیت کرده و در سال های 1395 و 1396 افزون بر 220 میلیارد ریال کمک خیریه در این قالب در استان جذب و هزینه شده است .
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.