حمدالله چاروسایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین اردوی تیم ملی کبدی جوانان پسر از روز یکشنبه دوم دی ماه امسال به مدت ١٠ روز برگزار می شود و 2 کبدی کار همدانی به این اردو دعوت شدند.
وی اضافه کرد: میلاد جباری و محمدرضا کبودراهنگی کبدی کاران این استان هستند که با صلاحدید کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
چاروسایی بیان کرد: 39 کبدی کار توسط جواد موسوی نسب سرمربی تیم ملی جوانان کشور برای این اردو دعوت شده اند.
وی با اشاره به اعزام تیم فلوره استان به مسابقات اوپن آزاد قهرمانی کشور گفت: 2 شمشیرباز همدانی در این مسابقات شرکت می کنند.
چاروسایی خاطرنشان کرد: تیم فلوره استان به مسابقات اوپن آزاد قهرمانی کشور در رده سنی جوانان از عصر امروز به میزبانی تهران برگزار می شود.
وی افزود: محمد مهدی یاوری طلب و امیر عرفان یاوری طلب به مربیگری و سرپرستی علیرضا سلیمانی در این مسابقات حضور می یابند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: همچنین تیم کارتینگ استان به مسابقات چند جانبه اعزام شد.
وی بیان کرد: مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور در رده سنی آزاد برگزار می شود و رضا عسگری و کژال اخشی به مربیگری و سرپرستی رضا عسگری به این رقابت ها اعزام شدند.
چاروسایی با اشاره به اعزام بانوان کاتارو همدانی به رقابت های کشوری گفت: تیم کاتا استان همدان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور جودو در رده سنی جوانان امروز عازم تهران شد.
وی افزود: محیا سیفی زارعی در رشته «ناگه نوکاتا» و تینا امیدی در رشته «ناگه نوکاتا» به سرپرستی الهام وحدت مسعود در این مسابقات حاضر می شوند.
هم اکنون حدود 70 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.